جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت آپارتمان آماده منطقه 22 در آخرین روزهای سال 1401

  • امروز 27 اسفند ماه سال 1401 به بررسی قیمت املاک آماده در منطقه 22 پرداختیم تا این مطلب و آماری که در آن ذکر کرده ایم را نیز بتوانیم در سال إینده استناد کرده باشیم . در روزهای پایانی سال با بررسی مناطق مختلف منطقه 22 از قبیل برج های اطراف دریاچه ، نزدیک به محدوده ایران مال ، مروارید شهر و کوهک اقدام به استعلام قیمت از برج های ساخته شده و یا نزدیک به تحویل ( کمتر از 6 ماه ) نمودیم تا بصورت جمع بندی شده بتوانیم قیمت آپارتمان آماده منطقه 22 در آخرین روزهای سال 1401 را خدمتتان ارائه نماییم در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

    قیمت آپارتمان آماده منطقه 22 در آخرین روزهای سال 1401
    قیمت آپارتمان آماده منطقه 22 در آخرین روزهای سال 1401

    آپارتمان های اطراف دریاچه

    یکی از مهمترین ویژگی هایی که در آپارتمان های اطراف دریاچه یا نزدیکی آن مطرح میشود داشتن دید به آن است . حتی در محدوده کوهک نیز برج هایی وجود دارد که نمایی دور و ضعیف به دریاچه دارند که به عنوان ویژگی به خریدار اعلام میشود . البته کیفیت این دید و پرداخت قیمتی بیش از قیمت به دلیل این ویژگی یک امری سلیقه ای است اما بطور کلی آپارتمانهایی که در نزدیکی خود دریاچه دید مستقیم به آن دارند اگر در طبقات میانی به بالا قرار گرفته باشند درحدود 90 میلیون تومان به بالا قیمت گذاری میشوند و بسته به برند سازه و سازنده آن این قیمت میتواند تا 20 الی 30 درصد نیز افزایش یابد .

    در حال حاضر پروژه ای همچون برج باران که تاریخ تحویل آن یک سال و نیم اعلام شده و دید مستقیم به دریاچه دارد با قیمت کف 70 میلیون تومان به ازای هر متر مربع خرید و فروش میشود . البته در نظر داشته باشید و برای آپارتمانهای آماده نظیر پروژه رزلند قیمت آپارتمان با دید دریاچه در طبقات بالا 100 میلیون تومان به بالا میباشد .

    قیمت آپارتمان محدوده کوهک

    در محدوده کوهک به علت شخصی ساز بودن پروژه ها قیمت ها متفاوت است و علت آن نیز متریال متفاوتی است که در سازه ها استفاده میشود . پروژه جوان در محدوده کوهک که تقریبا به عنوان یک پروژه با متریال خوب شناخته میشود و زمان تحویل آن اردیبشت ماه سال 1402 میباشد در حال حاضر با قیمت پایه 95 میلیون تومان معامله میشود . پروژه های دیگر در همان حوالی که بصورت تعاونی ساز ساخته شده اند با قیمتی در حدود 70 میلیون تومان کف قیمت معامله میشوند .

    در پروژه های سمت محدوده کوهک همانطور که در بالا ذکر کرده ایم نوع سازه ، متریال و امکانات میتواند تفاوت قیمتی فاحشی ایجاد نماید اما بطور کلی در این مطلب قیمت املاک آماده نوساز مورد بررسی قرار گرفته و قطعا قیمت آپارتمانهای ساخته شده از این مبلغ کمتر میباشد .

    محدوده مروارید شهر قیمت ها چگونه است ؟

    در محدوده مروارید شهر نیز با توجه به خروجی جدیدی که از اتوبان خرازی به این منطقه اضافه شده است کف قیمتی 40 الی 45 میلیون تومان اعلام شده است و برای برخی پروژه های برند نظیر پروژه تریتیوم که بطور کلی قیمت شان از سطح منطقه بالاتر است قیمت پایه 55 میلیون تومان اعلام شده است که به عقیده ما قیمت این محدوده در حال حاضر رشد مناسبی داشته و کمی جلوتر از دیگر نواحی منطقه 22 رشد قیمت داشته است .

    توجه داشته باشید که محدوده مروارید شهر بیشتر حالت کارگاهی دارد و هنوز به منطقه ای ایده آل برای سکونت تبدیل نشده و قطعا وضعیت آن در چند سال آینده بسیار متفاوت خواهد بود و شهرسازی مدرنی در این محدوده در حال پیاده سازی است ولیکن به عقیده ما قیمت این محدوده نمیتواند از املاک نزدیک دریاچه و کوهک پیشی بگیرد در نتیجه قیمت آنرا باید در شرایط کنونی نسبت به مناطق مذکور بررسی و از نظر ارزش سنجید .

    جمع بندی نهایی

    منطقه 22 به دلیل ازدیاد ساخت و ساز قمیت آن نسبت به دیگر مناطق تهران در حال حاضر در شرایط بسیار مناسب تری قرار دارد و به دلیل بیشتر بودن عرضه نسبت به تقاضا میتوان گزینه های بسیار مناسب و نوسازی را نسبت به دیگر مناطق تهران در این محدوده یافت اما در نظر داشته باشید شرایط بدینگونه نخواهد ماند و قطعا در طی سال های آینده با کم شدن فضای ساخت این محدوده قیمت واقعی پیدا خواهد کرد و اگر بخواهیم این محدوده را با دیگر نواحی تهران مقایسه نماییم باید بگوییم که از نظر امکانات ، وسعت و فضای سبز در تهران مشابهی ندارد . مجموعه تهران برج پیشاپیش ضمن عرض تبریک نوروز باستان برایتان سالی پر برکت همراه با سلامتی آرزو مینماید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    2 نظر در “قیمت آپارتمان آماده منطقه 22 در آخرین روزهای سال 1401”

    1. سلام وعرض ادب برج های لوکس تجاری درضلع شمالی دریاچه چیتگررینگ اول هریک متری چندهست ممنون میشم جوابگوباشید

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه