جستجو کردن

نوشته های اخیر

سرنوشت پروژه های روی خاک در منطقه 22 چه شد ؟

  • در زمان نوشتار این مطلب به تاریخ 16 ام آبان ماه سال 1402 ، شاید اگر به دنبال سرمایه گذاری در منطقه 22 بوده اید و یا خرید خود را انجام داده باشید ، به دنبال این هستید که پروژه های مشابه دیگر چه وضعیتی داشته اند و اگر سرمایه گذاری متفاوتی در پروژه های دیگر انجام داده بودید چه نتیجه ای برای شما داشته است ؟

    در حال حاضر اگر بخواهیم این موارد را بررسی کنیم باید پروژه ها را به چند دسته تقسیم نماییم ، دسته اول مربوط پروژه های روی خاک است و دسته بعدی مربوط به پروژه های در حال ساخت زیرا این 2 دسته با شرایط متفاوتی با یکدیگر فروش و ساخته میشوند .

    بطور کلی پروژه های روی خاک با قیمت پایینتری نسبت به پروژه های در حال ساخت فروخته شده اند و برای برخی اگر به ثمر برسند میتواند سود مضاعفی داشته باشد . شما تصور نمایید روی پروژه ای سرمایه گذاری نموده اید که در حال حاضر روی خاک است و جواز ندارد ، قطعا قیمت پایینتری نسبت به پروژه روی اسکلت با جواز دارد . اما موضوع این است که ریسک سرمایه گذاری در گزینه اول بالاست و باید سابقه و سازنده پروژه ریشه یابی شود .

    سرنوشت پروژه های روی خاک در منطقه 22 چه شد ؟

    سرنوشت پروژه های روی خاک در منطقه 22 چه شد ؟

    وضعیت پروژه های روی خاک منطقه 22

    در حال حاضر در یک قطعه خاص در محدوده مروارید شهر که بیش از 30 پروژه تعریف شده است ، کماکان وضعیت تغییر کاربری زمین در مراحل اداری شهرداری است ، پروژه های زیادی در این محدوده تعریف شده اند که با گذشت زمان و طولانی شدت این پروسه ، پروژه را تحویل داده اند به عنوان مثال پروژه رومنس مروارید شهر که اعضای خود را به پروژه دیگری بنام رومنس حکیم انتقال داد .

    ولیکن پروژه هایی که باقی مانده اند کماکان در حال فروش واحدهای خود با وعده شروع گودبرداری تا چند ماه آینده میباشند . پروژه های شرکت تعاونی سپاشهر سرعت خوبی در این مدت 1 سال گذشته داشته است ، البته نه همه پروژه های این شرکت ، در مورد برج های نیروی زمینی ارتش یا نارنج نیز سرعت کار خوب بوده و یکی از برج های 4 گانه در سال آینده تحویل داده میشود .

    پروژه شمیم رحمت نیز سرعت قابل قبولی داشته اما قیمت آن بصورت کاذب بالا رفته وسپس در حال ریزش است ، این پروژه در سال گذشته در همین تاریخ 300 میلیون تومان قیمت داشته ، شب عید به 500 رسید ، دوباره به 400 بازگشت و از ابتدای سال تا برج 7 به 620 میلیون تومان رسید و دوباره الان به عدد 530 میلیون تومان برگشته است که نشان دهنده حضور دلالان در این پروژه است .

    پروژه های ارتش مانند N و D و دیگر پروژه هایی که در شهرک چیتگر در حال ساخت دارد ، آن دسته که پیمانکار آن شرکت نپاسازه است سرعت مناسبی دارد . پروژه های تریتیوم نیز که آخرین آن VIP در ابتدا سرعت مناسبی داشته ولیکن در حال حاضر به دلیل برخی مشکلات با تامین کنندگان روند آن کند شده است . دلیل آن این است که تامین کنندگان در ازای مصالح ، واحد دریافت کرده اند و در این بازار قادر به فروش واحد ها و نقد کردنشان نیستند .

    بطور کلی برای کسب اطلاعات از وضعیت کلیه پروژه های منطقه 22 تهران میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه