جستجو کردن

نوشته های اخیر

سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد در بازه چند ماهه

  • اول از همه در ابتدای این مطلب اشاره کنیم که ما نه پکیج آموزشی می فروشیم، نه آموزش ثروت و کارآفرینی می دهیم و نه سیگنال بورس و یا ارز دیجیتال ارائه می دهیم. حوزه فعالیت ما در زمینه مسکن شهر تهران است و در این مطلب روشی کاملا عملی و اجرایی به شما معرفی می کنیم که بتوانید سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد را در بازه چند ماهه کسب نمایید که توسط خود شما به صورت کاملا ایمن انجام پذیر است.

    سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد در بازه چند ماهه
    سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد در بازه چند ماهه

    اینکه می گوییم سود بالای 30 درصد در بازه چند ماه به این دلیل است که روشی که می خواهیم به شما معرفی نماییم به صورت سالانه بیش از 100 درصد به سرمایه شما اضافه می کند و سود 30 درصد تنها برای چند ماه آن محاسبه میشود. در مورد اینکه چگونه این روش انجام پذیر است در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

    سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد

    اول از همه پیش از اینکه بخواهیم راه و روش سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد را به شما معرفی کنیم، باید آمار افزایش قیمت بازار های سرمایه ای دیگر را در یک بازه چند ساله بررسی کنیم تا بدانیم بازخورد هر کدام چگونه بوده است.

    در یک بازه 10 ساله بر اساس آمار و ارقام، رشد قیمت مسکن 23 برابر بدون در نظر گرفتن قابلیت دریافت اجاره و با در نظر گرفتن آن سرمایه شما را 28 برابر کرده است. بازار طلا نیز در این بازه زمانی افزایش 22 برابری داشته و اگر پول خود را 10 سال در بانک سپرده کرده بودید و سود آن را نیز برداشت نمی کردید، امروز سرمایه شما 6 برابر شده است.

    در واقع سپرده بانکی کمترین میزان سود و مسکن بیشترین میزان سوددهی را داشته است. واقعیت این است که در حال حاضر بانک 28 درصد به صورت سالانه سود می دهد یعنی شما به راحتی می توانید سرمایه گذاری با سود بیش از 50 درصد در 2 سال انجام دهید. اما واقعیت این است که ارزش سرمایه شما کاهش می یابد و از تورم عقب می افتد.

    سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد
    سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد

    در واقع از بین تمامی مواردی که در بالا معرفی نمودیم، سود بانکی شیرین ترین و راحت ترین گزینه است اما ارزش پول سالانه بیش از این مقدار کاهش می یابد و همانطور که مشاهده نمودید در یک بازه 10 ساله پول شما نسبت به مسکن می تواند بیش از 20 برابر ضعیف تر و نسبت به طلا 16 برابر ضعیف تر شود.

    پس اگر بخواهیم یک سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد انجام دهیم باید حفظ ارزش سرمایه نیز مد نظر باشد در غیر اینصورت سپرده بانکی امروز 28 درصد است و بسیار نزدیک به 30 درصد است. در ادامه ما روشی به شما برای محقق کردن این کار معرفی خواهیم نمود.

    روش سرمایه گذاری و کسب سود بیش از 30 درصد

    به خاطر دارید که در بالا اشاره کردیم سپرده بانکی شیرین ترین و راحت ترین راه برای کسب سود است اما بزرگترین نقطه ضعف آن این است که ارزش ریال بیشتر از سودی که دریافت می کنید کاهش می یابد. تنها راه حلی که برای این موضوع وجود دارد این است که به ازای سودی که دریافت می کنید یک تعهد اقساطی با قیمت قطعی داشته باشید که طولانی باشد.

    حال شما چه کالایی سراغ دارید که به صورت اقساطی یا چکی بتوانید در یک بازه 3 ساله به صورت قسطی خریداری کنید؟ حتی لوازم خانگی که در و دیوار شهر آگهی هایش پر شده است به ازای هر ماه که اقساط اضافه می شود مبلغ کالا را بالا می برد.

    تنها چیزی که می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن با سود زیاد به صورت اقساطی و قیمت قطعی باشد پیش خرید آپارتمان است. حال برای اینکه بدانید چگونه می توانید این کار را انجام دهید به سراغ مراحل انجام کار می رویم.

    مبلغ اولیه را 3 میلیارد تومان در نظر میگیریم، یعنی کل سرمایه شما این مبلغ است و یک خانه 60 متری با قیمت متری 52 میلیون تومان را از میان پروژه های پیش فروش در چیتگر انتخاب می نماییم که با این قیمت یعنی 3 میلیارد و 120 میلیون تومان در محدوده وردآورد خواهد بود و اگر مبلغ افزایش یابد می توان در مروارید شهر نیز با مبلغی نزدیک به 4 میلیارد اقدام به پیش خرید نمود اما مبلغی که ما در نظر گرفتیم 3 میلیارد است.

    روش سرمایه گذاری و کسب سود بیش از 30 درصد
    روش سرمایه گذاری و کسب سود بیش از 30 درصد

    برای پیش پرداخت این پروژه باید 30 درصد مبلغ به صورت پیش، پرداخت شود که می شود 936 میلیون تومان و مابقی مبلغ 1 میلیارد و 870 میلیون معادل 60 درصد است زیرا 10 درصد دیگر برای سند باقی می ماند که 1 سال پس از تحویل است. این مبلغ باقی مانده باید در اقساط 36 ماهه، هر 6 ماه یک بار پرداخت شود یعنی ماهانه 52 میلیون تومان اقساط.

    مبلغی که نزد ما پس از کسر پیش پرداخت باقی مانده است، 2 میلیارد و 64 میلیون تومان است که در بانک سپرده 28 درصد می کنیم و سود ماهانه آن 48 میلیون تومان است. اختلاف 52 میلیون و 48 میلیون تومان 4 میلیون می شود که برای جبران آن باید در نظر داشته باشید که پس از پیش پرداخت 2 ماه تنفس وجود دارد، و همچنین اگر سود ماهانه را برداشت نکنید، تا پیش از رسیدن موعد قسط در ماه 6 ام ، سود پول نیز سود می دهد و این 4 میلیون اختلاف جبران می شود. حال نتیجه این سرمایه گذاری برای کسب سود بالای 30 درصد را در ادامه بررسی خواهیم نمود.

    نتیجه روش سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد چیست؟

    نتیجه روشی که معرفی نمودیم را اینگونه بررسی میکنیم که در ابتدا ما یک سرمایه گذاری با سرمایه کم یعنی 3 میلیارد تومان را در نظر گرفتیم که البته در نظر داشته باشید با مبالغ کمتر یعنی 2 میلیارد و 1 میلیارد نیز به نحوی دیگر قابل انجام است که در ادامه مطلب به آن ها نیز اشاره می کنیم.

    از این 3 میلیارد تومان 70 درصد مبلغ سر جایش در سپرده بانکی باقی ماند و 30 درصد برای خرید خانه پرداخت شد و پس از 3 سال آنچه باقی مانده 70 درصد اصل مبلغ یعنی 2 میلیارد و 64 میلیون تومان در بانک است و یک واحد که در هنگام خرید 3 میلیارد و 120 میلیون قیمت داشته است و بر اساس آمار 10 ساله افزایش قیمت مسکن که 23 برابر بوده است یعنی قیمت آن باید در عرض 3 سال به 6.9 برابر رسیده باشد یعنی 21 میلیارد و 528 میلیون تومان.

    در نظر داشته باشید که افزایش قیمت مسکن در بازه 10 ساله ممکن است چند سال کند و 2 سال به سرعت باشد به همین دلیل میانگین را محاسبه نمودیم و ممکن است در 3 سال آینده روند کندتر یا تندتر از این باشد اما ما باز هم دست پایین حساب میکنیم و به جای 6.9 برابر ، افزایش قیمت را 3 برابر محاسبه می کنیم یعنی ملک شما 9 میلیارد و 360 میلیون تومان شده و 2 میلیارد و 64 میلیون هم در بانک دارید یعنی مجموع سرمایه شما پس از 3 سال 11 میلیارد و 424 میلیون با در نظر گرفتن دست پایین تورم سرمایه دارید.

    نتیجه روش سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد چیست؟
    نتیجه روش سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد چیست؟

    با در نظر گرفتن این عدد شما 380 درصد به سرمایه خود در بازه 3 ساله افزوده اید که در واقع سرمایه گذاری در مسکن با سود 30 درصد هر 2 ماه و 20 روز انجام داده اید و در این راه از ترکیب سپرده بانکی و پیش خرید استفاده نمودیم. یعنی در این مدت زمان یعنی 80 روز به سرمایه شما 30 درصد افزوده شده است.

    حال اگر میانگین واقعی افزایش قیمت مسکن را محاسبه کنیم شما هر 52 روز توانسته اید سرمایه گذاری با سود 30 درصد انجام دهید.

    کسب سود بالای 30 درصد با سرمایه کمتر

    واقعیت این است که در این مطلب ما قصد معرفی روشی را داشتیم که در زمان بروزرسانی این مطلب در خرداد ماه سال 1403، کاملا اجرایی و عملی است و از ایمن ترین گزینه ها مانند مسکن و بانک استفاده شده است. برای مبالغ کمتر ما روش های دیگری معرفی نمودیم که می توانید در بخش معرفی بهترین سرمایه گذاری با 2 میلیارد آن را مطالعه نمایید که در آن حتی گزینه های خرید در اطراف شهر تهران و پیش خرید در موارد دیگر و یا خرید برخی از واحدهای در مناطق بافت فرسوده تهران نیز بررسی شده است.

    اما بهتر است بدانید که در این روشی که معرفی نمودیم، سرمایه گذاری معرفی شده است و صرفا خرید هر خانه ای در هر کجا را نمی توان یک سرمایه گذاری در نظر گرفت. همچنین اگر سرمایه شما کمتر است و نمی دانید با یک میلیارد کجا سرمایه گذاری کنید باز هم راه حل برای این مقدار سرمایه نیز وجود دارد.

    در نهایت روش های متفاوتی برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن وجود دارد که حتی می توانید با پول رهن خانه نیز اقدام به این کار نمایید و توجه داشته باشید که اگر اولین خانه خود را پس از 3 سال خریداری نمودید، می توانید این روش را با استفاده از پول رهن و اجاره خانه ای که خریداری نموده اید ادامه دهید و به صورت تصاعدی این کار را ادامه دهید تا در یک بازه 10 ساله بتوانید مالک چندین آپارتمان شوید.

    کسب سود بالای 30 درصد با سرمایه کمتر
    کسب سود بالای 30 درصد با سرمایه کمتر

    اما اگر با این مبلغ 1 ملک آماده خریداری کنید که در بافت فرسوده باشد و جای رشد نیز نداشته باشد قطعا در بازه 10 ساله همان 1 ملک برای شما باقی مانده است. تمامی این موارد را در بخشی با عنوان آموزش سرمایه گذاری در ملک بررسی نمودیم و حتی بازه های زمانی که می توانید اقدام به خرید ملک و تبدیل کالای دیگری به ملک و برعکس کنید را نیز بررسی نمودیم که می تواند برای شما فرصتی ایجاد کند که قدرت پول خود را برای خرید خانه 30 درصد قوی تر کنید.

    چالش های سرمایه گذاری با سود 30 درصد

    در روشی که برای سرمایه گذاری و کسب سود 30 درصد معرفی نمودیم، چالش هایی وجود دارد که ممکن است برای شما دغدغه ایجاد کند. گزینه اول که سپرده بانکی است و گزینه دوم انتخاب پروژه مطمئن برای پیش خرید است که می توانید نگران این قسمت نیز نباشید زیرا حوزه تخصصی ما در این زمینه است و بیش از 100 پروژه در حال اجرا در تهران برای معرفی داریم که می توانید اطلاعات هر کدام ار از بالای صفحه و قیمت لیست پروژه ها مشاهده فرمایید.

    در مورد دیگر مواردی که باید در نظر داشته باشید، مزایا و معایب سرمایه گذاری در مسکن است که اگر شناختی از این بازار داشته باشید می توانید معایب آن را به فرصت تبدیل کنید. به عنوان مثال مسکن یک گزینه است که نیاز به سرمایه سنگین دارد و رشد و حرکت قیمت آن نیز مانند دلار و طلا نیست. به همین دلیل است که قابلیت پیش خرید با قیمت قطعی وجود دارد که ما توانستیم برای سرمایه گذاری با سود 30 درصد از ترکیب آن با سپرده بانکی استفاده کنیم.

    در واقع تنها گزینه ای که می توانستیم یک تعهد قطعی به صورت اقساط طولانی مدت ایجاد کنیم همین بود و ما کالای دیگری را سراغ نداریم که بدین شکل فروخته شود.تمامی اینها حاصل از معایبی است که تبدیل به فرصت شده است.

    جمع بندی

    در این مطلب به معرفی راه و روش سرمایه گذاری برای کسب سود بالای 30 درصد پرداختیم که در نهایت با دست پایین گرفتن تورم در یک بازه 80 روزه و با استفاده از آمار افزایش قیمت و تورم 10 سال گذشته، در یک بازه 52 روزه توانستیم به سود 30 درصد در این روش سرمایه گذاری برسیم که با استفاده از ایمن ترین گزینه ها یعنی سپرده بانکی و پیش خرید ملک در تهران انجام شده است.

    توجه داشته باشید که برای سرمایه های متفاوت، گزینه های دیگری وجود دارد و ما می توانیم برای هر فرد با شرایط متفاوت نظیر روحیه، ریسک پذیری، میزان سرمایه و انتظاراتی که از سرمایه گذاری دارد، پروژه و شرایطی منحصر به فرد مشخص کنیم. کافیست با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد
    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه