جستجو کردن

نوشته های اخیر

رشد قیمت در مروارید شهر منطقه 22 چقدر خواهد بود؟

  • در حال حاضر منطقه 22 به همراه منطقه 5 تهران ، بیشترین آمار ساخت و ساز و معاملات مسکن را دارا میباشند . این در حالی است که فضای ساخت در این 2 منطقه زیاد است و به همین دلیل است که رونق خرید و فروش در آن قرار دارد .

    در محدوده چیتگر ، منطقه 22 چندین محله وجود دارد که به ترتیب به از سمت شرقی آن تا غرب آن ساخته شده اند که مهمترین و معروف ترین آنها محدوده دریاچه چیتگر میباشد که بیشترین قیمت را دارا میباشد و در محدوده کوهک نیز لوکس سازی انجام شده است .

    رشد قیمت در مروارید شهر منطقه 22 چقدر خواهد بود؟
    رشد قیمت در مروارید شهر منطقه 22 چقدر خواهد بود؟

    در شمال اتوبان خرازی به دلیل پای کوه بودن قیمت ها به نوعی بالا میباشد و در مورد آخرین محدوده منطقه 22 یعنی مروارید شهر شرایط به گونه ای دیگر است ، این منطقه وسیع است و در حال ساخت میباشد و به همین دلیل پروژه های در حال ساخت در این محدوده بسیار زیادند و از سوی دیگر فضای قابل ساخت نیز به وسعت زیادی وجود ندارد .

    این منطقه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود که در حال حاضر در بخش شمالی ساخت و ساز و شهرسازی انجام شده است و پروژه های تحویل داده شده و نزدیک تحویل بسیاری در آن محدوده وجود دارد و در قسمت جنوبی هنوز در حال ساخت میباشد .

    پروژه های ساختمانی در مروارید شهر

    اکثر پروژه های این منطقه تعاونی ساز میباشند و سازنده های شخصی نیز در این محدوده مشغول ساخت و ساز میباشند و اکثرا مربوط به تعاونی ارگانهای متفاوت است که برخی از آنها با مشارکت با شهرداری انجام پذیرفته است . شهرداری تهران یک پروژه در اتوبان حکیم بنام حکیم شهرداری در حال ساخت دارد که به مشکل خورده و نزدیک به 10 سال است مسکوت مانده است .

    دیگر پروژه های این منطقه مربوط به ارگان های دولتی است که معمولا بصورت تک پروژه در حال انجام است و شهرک سازی در این منطقه به شکلی که در اطراف دریاچه چیتگر انجام شده است اجرا نشده ، در حالیکه شهرک های زیادی توسط ارگانهای دولتی در محدوده ایران مال در حال اجرا میباشد .

    امکانات شهرسازی و محیطی این منطقه در حال حاضر چندان کامل نیست و علت آن نیز نوساز بودن و کارگاهی بودن محیط آن است که به زودی تکمیل میشود و به همین دلیل است که قیمت ها در این محدوده از دیگر نقاط پایینتر است در حالیکه کیفیت برج ها نسبت به آنچه در تهران ساخته میشود و مناطق هم قیمت بسیار بالاتر میباشد .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه