جستجو کردن

نوشته های اخیر

در منطقه 22 تهران خرید چه ملکی سودآور است ؟

  • در حال حاضر منطقه 22 در کنار منطقه 5 تهران بیشترین آمار معاملات مسکن را دارا میباشند اما وضعیت ساخت و ساز در این 2 متفاوت است ، منطقه 22 به دلیل داشتن فضای وسیع قابل ساخت که شاید تا 10 الی 15 سال دیگر نیز ادامه داشته باشد از نظر فضای ساخت وسیع ترین و بزرگترین منطقه تهران است .

    حتما از قدیم شنیده اید که خاک طلا میکند و به فکر این افتاده باشید که چگونه میتوانید در این منطقه خریدی سودآور داشته باشید ، در این منطقه انواع املاک تجاری مسکونی اداری زمین و کلنگی وجود دارد که هر یک ویژگی های خودش را دارد .

    در منطقه 22 تهران خرید چه ملکی سودآور است ؟
    در منطقه 22 تهران خرید چه ملکی سودآور است ؟

    در اینجا به بررسی هر کدام از این دسته ها میپردازیم و مزایا و معایب هر یک را مشخص خواهیم کرد . در نظر داشته باشید که میزان سرمایه شما در نهایت رو انتخاب گزینه ها تاثیر زیادی دارد اما سعی ما بررسی بصورت کلی است .

    انواع سرمایه گذاری در حوزه املاک منطقه 22

    قطعا این منطقه را تحت عنوان پیش فروش هایش میشناسید که به علت وجود بیش از 100 پروژه ساختمانی در این منطقه که همگی عموما بصورت برج و آن هم نه تک برج بلکه چندین برج معرفی شده اند ، تعداد واحدهای پیش فروش زیاد است .

    خرید آپارتمان در این منطقه بصورت پیش خرید یک برگ برنده است به شرطی که بتوانید سازنده خوب و قابل اعتماد پیدا کنید اما در نظر داشته باشید که در اینجا دیگر سهم زمینی نخواهید داشت و قرار نیست برج شما 30 سال دیگر تخریب شود ! و همچنین ممکن است زمان تحویل از آنچه که شما تصور میکنید بیشتر طول بکشد به عنوان نمونه زمان شروع عملیات ساخت پروژه گالریا بیشتر از 1 سال است که به تاخیر خورده است .

    شاید افرادی که 30 سال پیش ملکی در تهران بصورت آپارتمان خریده اند به این فکر نکردند و برایشان مهم نبوده که مثلا 80 متر قدرالسهم زمین داشته اند اما امروز این عدد هنگام مشارکت قابل توجه شده است .

    در مورد زمین هم باید گفت که در این منطقه زمین بسیاری وجود دارد و در مناطقی نظیر مروارید شهر نیز به همین شکل ، شاید امروز خرید زمین در این مناطق به دلیل زیاد بودن فضای ساخت به چشم نیاید اما قطعا در آینده وضعیت به گونه ای دیگر خواهد شد . این منطقه در حال ساخت است و فضای ساخت آن به سرعت کم خواهد شد .

    تغییرات قیمت اجاره مسکن در دولت رئیسی
    انواع سرمایه گذاری در حوزه املاک منطقه 22

     

    در مورد املاک کلنگی نیز در این منطقه شرایط به همین گونه بوده است ، پیشتر خانه ها همه با زمین های بزرگ 300 متری ساخته شده اند و امروز با قیمتی نزدیک به 60 میلیارد معامله میشوند ، ولی یک نکته در اینجا باید در نظر داشته باشید که تراکم ساخت در منطقه 22 شدیدا کنترل شده است ، یعنی بر اساس پهنه زمین سخت گیری ها به شدت از سوی شهرداری انجام میشود .

    وضعیت املاک تجاری اداری

    املاک تجاری و اداری نیز در این منطقه بسیارند زیرا مراکز خرید زیادی در این منطقه ایجاد شده است ، در مورد املاک تجاری خرید و سرمایه گذاری یک گزینه ای بسیار تخصصی است که باید موقعیت ملک و مرکز خرید و همچنین آن چیزی که مرکز خرید به آن معروف است بررسی شود .

    در این نوع سرمایه گذاری باید تخصص بالایی داشته باشید که بدانید چطور ملکی خریداری کنید اما در مورد ملک اداری هر چه بخرید خوب است زیرا به دلیل کمبود ملک اداری در مراکز اداری تهران ، بسیار از شرکت ها به سمت خرید و یا اجاره ملک اداری در این منطقه روانه شده هستند .

    در نهایت هر نوع سرمایه گذاری در این منطقه میتواند سود ده باشد و بسته به نوع ملکی که خریداری میکنید و یا سرمایه اولیه شما گزینه ها میتواند متفاوت باشد ، در نهایت میتوانید با کمک کارشناسان ما در تهران برج با مشخص کردن میزان سرمایه اولیه خود و ریسک پذیری ، بهترین سرمایه گذاری را در این محدوده انجام دهید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه