جستجو کردن

نوشته های اخیر

خلاصه معاملات مسکن در شهرک غرب مرداد 1402

  • در شهرک غرب تهران، که در گذشته به منظور ایجاد محل سکونت برای کارگران کارخانجات تهران به نام “میدان صنعت” نام گذاری شد ، امروزه به یکی از مناطق گران و معتبر تهران تبدیل شده است. این منطقه به گونه‌ای تغییر یافته است که خانه‌های ویلایی در آن، به ویژه به دلیل دارا بودن زمین‌های قابل ساخت، قیمت‌های بسیار بالایی پیدا کرده‌اند. شهرک غرب از جمله نقاط محدود در تهران است که سکونت ویلایی در آن رواج دارد.

    خلاصه معاملات مسکن در شهرک غرب مرداد 1402
    خلاصه معاملات مسکن در شهرک غرب مرداد 1402

    اگر مسئله امنیت برای ساکنین به طور کامل حل شود، احتمالاً تعداد زیادی از افراد مایل به سکونت در این منطقه با خانه‌های ویلایی خواهند بود. با داشتن قابلیت‌های امنیتی مناسب، این منطقه به یک مقصد جذاب‌تر برای سکونت تبدیل خواهد شد. در این گزارش، خلاصه‌ای از وضعیت قیمت‌های شهرک غرب ارائه شده است. همچنین میتوانید برای مقایسه با برج های منطقه 22 تهران که در واقع نوساز ترین برج های تهران میباشند مطلب برج d ارتش را بررسی نمایید .

    خلاصه قیمت معاملات در شهرک غرب تهران

    موضوع محتوا
    قیمت متر مربع آپارتمان در شهرک غرب متوسط قیمت متری ۱۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. قیمت یک واحد ۵۰ متری و نقلی در شهرک غرب به ۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان می‌رسد، تقریبا دو برابر میانگین ارزش خانه‌های تهران.
    انتظارات صاحبخانه‌ها در شهرک غرب صاحبخانه‌ها انتظار کرایه‌خانه‌ای با فرمول‌های مشخص را از مستاجران دارند. برای یک واحد ۱۰۰ متری با دو اتاق خواب در شهرک غرب، مستاجر باید دست‌کم ۳۰۰ میلیون تومان پول پیش بدهد و ماهی ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت کند.
    خرید آپارتمان در محله گران‌ترین تهران برای خرید آپارتمان در خیابان فرشته تهران، هزینه‌های نجومی مورد نیاز است.
    قیمت آپارتمان در شهرک غرب برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در شهرک غرب، متوسط هزینه ۱۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان است. قیمت متر مربع آپارتمان‌های مسکونی در این منطقه به میانگین ۱۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.
    مقایسه قیمت آپارتمان در شهرک غرب با تهران قیمت متری آپارتمان در شهرک غرب نسبت به متوسط قیمت تهران ۵۹ میلیون تومان بیشتر است. ارزش متری ۱۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در شهرک غرب تقریبا ۱.۸۶ برابر میانگین کل پایتخت است.
    تغییرات قیمت آپارتمان در شهرک غرب در مقایسه با سه ماه قبل، قیمت‌ها حدود دو درصد کاهش داشته‌اند. اما نسبت به شش ماه قبل، افزایش ۱۲ درصدی در قیمت‌ها مشاهده می‌شود.
    ارقام جدید برای خرید آپارتمان در شهرک غرب بر اساس آگهی‌ها، قیمت ۱۰۰ متری آپارتمان در شهرک غرب دقیقا ۱۲ میلیارد تومان است. همچنین، قیمت یک آپارتمان ۱۰۰ متری دیگر ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و متری آن ۱۳۳ میلیون تومان است.
    قیمت اجاره آپارتمان در شهرک غرب اجاره یک آپارتمان ۱۰۰ متری با پیش پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان، ماهی ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان هزینه دارد. با امکان تبدیل رهن و اجاره، مستاجر می‌تواند ماهی ۲۱ میلیون تومان کرایه بدهد.
    اجاره‌بهای آپارتمان در شهرک غرب اجاره‌ها به‌صورت متناسب با مقدار

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه