جستجو کردن

نوشته های اخیر

خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن با سفته

  • نهضت مسکن ملی یک طرح جامع برای توجیه افراد با کم درآمد به خانه دار شدن است، اما متاسفانه برای برخی از افراد ممکن است پرداخت اقساط مقرر توسط دولت غیرممکن باشد. این موجب می‌شود که برخی از افراد به فروش امتیاز‌های خود نیاز داشته باشند.

    خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن با سفته
    خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن با سفته

    بر اساس تحقیقات انجام شده، باید توجه داشت که افرادی که این امتیازها را به عنوان فروشنده عرضه می‌کنند، اکثراً از اقشار ضعیف جامعه هستند و با مبالغ کم به فروش امتیازها می‌پردازند. اما باید تاکید کرد که این امتیازها برای معاملات فروش نیستند و نباید به عنوان کالای دلالی به بازار عرضه شوند.

    متأسفانه، بعضی از افراد به شکل غیرقانونی از فروشنده‌ها سفته 2 میلیارد تومانی دریافت و تعهداتی از آن‌ها گرفته و فروشنده‌ها را به حضور در مراحل آتی پروژه و انجام کارهای اداری تا زمان تحویل پروژه مجبور مینمایند. این عملیات غیرقانونی منجر به پلمپ تعداد زیادی از بنگاه‌های معاملاتی در این منطقه شده است.

    هشدار به خریداران امتیاز نهضت ملی

    حسین جنتی، مسئول دستگاه مسکن و شهرسازی در استان تهران، در یک جلسه با خبرنگاران در مورد مسئله خرید و فروش امتیاز مسکن ملی توضیحاتی ارائه داد. وی بیان کرد که شهروندان با فروش امتیاز مسکن ملی به صورت غیرقانونی، حق استفاده از تسهیلات دولتی مرتبط با زمین یا مسکن را از دست خواهند داد.

    او از بی‌تدبیری برخی مشاوران املاک در پایتخت و شهرهای استان تهران در خصوص خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر خبر داد و از دستگاه‌های نظارتی استان تهران خواست تا با جدیت بیشتری علیه این اقدامات غیرقانونی واکنش نشان دهند.

    جنتی تصریح کرد که مشاوران املاک حق خرید و فروش امتیازهای طرح نهضت ملی مسکن را ندارند و در صورت شناسایی این اقدامات غیرقانونی، تدابیر لازم جهت مقابله با آن‌ها اتخاذ خواهد شد.

    او همچنین آگهی‌های خرید و فروش امتیازهای طرح نهضت ملی مسکن در فضای مجازی را نیز غیرقانونی دانست و از مردم خواست تا فریب سوداگران را نخورند.

    پروژه های سهامی

    در منطقه 22 تهران، پروژه‌های سهامی نیز به شدت پر رواج هستند. این پروژه‌ها به دلیل تعاونی بودن و متعلق بودن به ارگان‌های دولتی، باعث شده خرید و فروش امتیازهای این پروژه‌ها رونق زیادی داشته باشد. برای آگاهی بیشتر از این نوع پروژه ها میتوانید به اطلاعات برج مرجان ارتش مراجعه فرمایید

    این معاملات اغلب به صورت قانونی صورت می‌گیرند و تا زمانی که امتیاز از عضو اصلی سازمان یا نهاد مربوطه به شخص جدید انتقال یابد، مزایایی نظیر وام‌ها به نفع شخص جدید منتقل نمی‌شوند. از این رو، این نوع معاملات در مرزهای قانونی انجام می‌شود و به دلیل تعاونی بودن پروژه‌ها، مورد توجه زیادی از مردم قرار می‌گیرد.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه