جستجو کردن

نوشته های اخیر

خرید زمین و خانه ویلایی در شمال کشور با اتریوم !

  • یک پدیده جدیدی که در حال حاضر شاهد آن هستیم خرید خانه و زمین در شمال کشور با رمز ارز میباشد ، بسیاری از فروشندگان جدیدا اقدام به تبلیغات پیرامون این موضوع نموده اند که میتوانید زمین و ویلا را با اتریوم و یا بیت کوین خریداری کنید ! جالب اینجاست که سود این موضوع را در این نکته بیان میکنند که همزمان با بالا رفتن قیمت رمز ارز ها ، قیمت زمین و ویلا در شمال کشور نیز رو به افزایش است و حتی بالاتر نیز میرود در نتیجه میتوانید اتریوم خود را تبدیل به زمین و یا خانه ویلایی نمایید .

    در اولین قدم باید به این موضوع شک کنید که چرا زمانیکه در سایتهای آگهی املاک ماند دیوار و شیپور به جستجوی زمین یا ویلا میپردازید حاضر هستند با هر چیزی از جمله خودرو و رمز ارز آن هم به هر شکل معامله را انجام دهند ؟ دلیل این است که قیمت زمین و ویلا در شمال کشور واقعی نیست و از آنجایی که قیمت گذاران خود املاک منطقه و مالکان هستند ، قیمت ها را حتی تا چند برابر در طی یک مدت بالا میبرند .

    در این حال معاوضه و تهاتر با هر کالایی برایشان سود آور است حال چه ماشین باشد چه رمز ارز . کافیست برای یافتن قیمت واقعی ملک چند کیلومتر دورتر بروید و قیمت زمین ها و خانه های ویلایی آن محدوده را بگیرید در این حالت خواهید دید که تفاوت قیمتی چشمگیری با یکدیگر دارند و این در واقع همان قیمت های کاذب است .

    خرید خانه ویلایی در شمال کشور با اتریوم !!
    خرید خانه ویلایی در شمال کشور با اتریوم !!

    خرید آپارتمان با اتریوم و دلار قانونی نیست

    این دسته از افراد در تبلیغات خودشان کار را قانونی میدانند و میگویند هیچ قانونی در کشور برای ممنوعیت این نوع معاملات وجود ندارد اما یک نکته ای که اشاره نمیکنند این است که معاملاتی که با ارز رایج کشور غیر از ریال انجام شود وجاهت قانونی ندارد یعنی از سوی قانون پذیرفته نیست .

    حال شما تصور نمایید که هزینه را بصورت رمز ارز پرداخت نمودید و مشکلی در معامله پیش آمد و یا بعد ها معارضی برای زمین پیدا شد در این حالت اگر شما راهی دادگاه شوید به همان علت که قانونی برای پذیرش این نوع معاملات وجود ندارد ، قانون معامله شما را نمیپذیرد و این میتوان برای شما مشکل ساز شود .

    البته برای فروشنده که مبلغ را از شما به هر نحوی دریافت کرده است مشکلی پیش نمی آید مشکل پذیرفته شدن معامله شما از دید قانون و مشکلات بعدی که ممکن است برای شما پیش بی آید است .

    در نهایت پیشنهاد ما این است که بر خلاف گفته های فروشندگان زمین و ویلا های شمال کشور معاملات خود را به شکل تهاتر و یا ریالی انجام دهید در نهایت تبدیل رمز ارز به وجه رایج کشور کار مشکلی نمیباشد و بهتر و مطمئن تر است اگر از این راه اقدام به انجام معامله نمایید .

    معاملات را قانونی انجام دهید

    بسیاری از پروژه های تعاونی ساز نیز با ارائه یک برگه کاردکس اقدام به ثبت معاملات مینمایند که در آن هیچ تعهدی بصورت مکتوب ذکر نشده است و از تمامی بار حقوقی شانه خالی شده است .

    تفاوتی نمیکند که با چه کسی ور در کجا معامله انجام میدهید باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر نوع معامله ای قوانین خاص خودش را دارد که باید بصورت مکتوب نوشته شود به عنوان مثال در قرارداد پروژه اسپرلوس هیچ تعهدی بابت عدم ساخت ، عدم شروع عملیات ساخت ، زمان تحویل و دیگر موارد مکتوب نشده است و خریدار در واقع یک برگه سرمایه گذاری دریافت میکند .

    در واقع سازنده خود را واسطه معرفی کرده بین عضوی که خریداری انجام نموده و تعاونی را نیز سازنده ای اعلام میکند که مدیریتش با خودش است و قاعدتا تصمیم گیرنده باید منتخب اعضای تعاونی باشند اما اینگونه نیست و حق هر گونه اظهار نظری هم از وی گرفته میشود . بهتر است بدانید برای اینکه سرمایه خود را به باد دهید راه های زیادی وجود دارد اما بهتر است سراغ اینگونه معاملات نروید .

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه