جستجو کردن

نوشته های اخیر

خرید آپارتمان در کوهک منطقه 22 تهران (شهرک گلستان)

  • منطقه کوهک در منطقه 22 تهران محدوده چیتگر واقع شده است و یکی از محله اهایی است که در حال حاضر نوساز ترین بخش از این منطقه به شمار می آید که به بهره برداری رسیده است . دیگر محله هایی نیز وجود دارند که در حال ساخت و ساز میباشند و در واقع میتوان گفت جدید تر از کوهک میباشند اما این منطقه در حال حاضر بصورت کامل و به عنوان یک محدوده لوکس نشین شناخته میشود .

    یکی از تفاوت های اصلی این محدوده با دیگر مناطق نظیر دریاچه چیتگر این است که این محدوده پس از برج های دریاچه که عمدتا تعاونی ساز بوده اند شروع به کار کرد و اکثر پروژه های این محدوده شخصسی ساز بوده است به همین دلیل است که اختلاف قیمتی چندانی با برج های دریاچه ندارد و بصورتی با یکدیگر در رقابت هستند .

    البته برج هایی که با دید مستقیم دریاچه ساخته شده اند شرایط کاملا متفاوتی دارد و از نظر قیمتی یک سر و گردن بالاتر از دیگر برج ها میباشند اما در نهایت منطقه کوهک به برج های لوکس و امکاناتی محیطی که در آن قرار دارد معروف است . در ویدئو زیر محله کوهک به همراه پروژه های ساختمانی و مراکز خرید و امکاناتی که در آن وجود دارد معرفی شده است :

    خرید آپارتمان در کوهک شهرک گلستان

    در این منطقه علاوه بر شخصی سازها ، تعاونی های مسکن نیز مشغول به فعالیت هستند که شامل چند دسته تعاونی های دولتی و تعاونی های خصوصی میشوند و نوع پروژه ها متفاوت است . به عنوان مثال پروژه هایی که مالک زمین آنها یک نهاد دولتی است و با مشارکت با یک شرکت خصوصی در حال انجام میباشند  ( بصورت پیمانکاری و کارفرما ) که به عنوان نمونه میتوان به پروژه بانک ملی واقع در بلوار کوهک اشاره نمود که در واقع سهم اعضای اصلی که همان بانک ملی باشد به عنوان کارفرما و مالکین زمین وجود داشته و سازنده نیز از سهم خود در بازار با قیمت علی الحساب و در قالب تعاونی اقدام به فروش نموده است .

    نمونه دیگری نیز وجود دارد که سهام 10 متری شمیم رحمت 3 میباشد ، مالک زمین این پروژه تعاونی هوا فضای سپاه بوده و پیمانکار بخش خصوصی میباشد ، این پروژه نیز به دلیل خرد بودن و سهام 10 متری تعداد بالایی خرید و فروش دارد و در واقع بیشترین تعداد معاملات منطقه برای این پروژه است اما یک موضوع دیگری که در مورد این پروژه وجود دارد حباب قیمتی است که بر روی آن ایجاد میشود و دلیل آن هم وجود دلالان در این پروژه است .

    هر چه تعداد مالکین و افرادی که در پروژه حضور دارند بیشتر شود ، حضور دلالان و واسطه گران و خطر ایجاد حباب قیمتی یا کاهش کاذب در قیمت ها وجود دارد ، تصور نمایید در یک پروژه یک واحد 120 متری دارای 1 مالک است و در این پروژه میتواند دارای 12 مالک با سهام 10 متری باشد .

    خرید آپارتمان در کوهک شهرک گلستان
    خرید آپارتمان در کوهک شهرک گلستان

    دسته دیگر از پروژه های این منطقه ، پروژه های کاملا شخصی ساز میباشند که نمونه بارز آن رونیکا پالاس کوهک توسط حاج رحیم قربانی میباشد که سابقه خوبی در اجرا و تحویل واحدها دارد . اما یک مشکل بزرگ در پروژه هایش وجود دارد و آن قیمت بالا در پیش فروش میباشد که به دلیل اعتبار ساخت معمولا قیمت هایش از سطح منطقه بسیار بالاتر است .

    همچنین این پروژه در واقع با نام کوهک معرفی شده اما ار نظر موقعیت در جوار اتوبان آزادگان قرار دارد . همچنین بیشتر پروژه های ایشان تجاری سازی شده یعنی حداقل فضا و امکانات برای مشاعات و محوطه لحاظ شده است . برای بررسی بیشتر میتوانید گزارش ساخت رونیکا پالاس کوهک را دنبال نمایید تا در جریان آخرین تغییرات و قیمت پروژه و شرایط آن قرار بگیرید .

    قیمت آپارتمان در محله کوهک

    در حال حاضر در آذرماه سال 1402 قیمت ها در این محله برای پروژه های شخصی ، تعاونی ساز که با سند هستند و یا آن دسته که سند شان در دست اقدام است بدینصورت میباشد که در محدوده نسیم شرقی ، پروژه های شخصی از متری 85 میلیون تومان پایه قیمتی اعلام مینمایند و پروژه های تعاونی سازی که در حال حاضر سند شان اماده نشده قیمت 65 الی 75 میلیون تومان به ازای هر متر اعلام شده است .

    قیمت آپارتمان در محله کوهک
    قیمت آپارتمان در محله کوهک

    در مورد پروژه های لوکس و برند در این منطقه نیز شروع قیمت از متری 100 میلیون و برای پروژه تعاونی ساز لوکس که دارای سند نیز میباشد همین قیمت در بلوار کوهک اعلام میشود . همچنین برای خانه هایی با مدت ساخت و سن بنای بیشتر قیمت از متری 60 میلیون تومان شروع میشود که دارای امکاناتی کم و بیش است .

    پروژه های در حال ساخت نیز که بصورت امتیازی خرید و فروش میشوند یا سازنده هایی که با قیمت قطعی به فروش میرسانند نیز در این منطقه شرایط متفاوتی دارند که پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات از جزئیات آنها با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید تا از آخرین اطلاعات پروژه هایی که بر اساس میزان سرمایه اولیه و توان پرداخت اقساط مناسب شما هستند اطلاع یابید .

    سرمایه گذاری ملکی در بلوار کوهک

    در نهایت در این محله هم برج های لوکس برای خرید آپارتمان مسکونی موجود است و هم تجاری و اداری ، در نظر داشته که اگر بخواهیم املاک مسکونی را از تجاری و اداری برای سرمایه گذاری تفکیک نماییم ، باید بگوییم که وضعیت املاک اداری بسیار بهتر است تجاری است .

    خرید آپارتمان در کوهک چیتگر منطقه 22 تهران
    خرید آپارتمان در کوهک چیتگر منطقه 22 تهران

    در این محدوده و بطور کلی منطقه 22 ، مراکز خرید زیادی وجود دارد و همچنین خرید یک مغازه شرایط خاص خود را دارد و در واقع یک شرایط خاص است . اگر گزینه خرید این چنینی وجود داشت که تجاری میتواند سرمایه گذاری خوبی باشد ولی در غیر اینصورت املاک اداری به شدت مورد نیاز در این منطقه است و علاوه بر این بسیاری از شرکت ها برای فرار از قسمت های اداری پر ترافیک شهر به سمت این منطقه آمده اند .

    در مورد اینکه ملک مسکونی بهتر است یا تجاری و اداری این گزینه سلیقه ای است اما در نهایت در سرمایه گذاری این منطقه ضرر نخواهید کرد و میتوانید بر روی آن حساب باز کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های ساختمانی این منطقه و شرایط آن میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید همچنین در قسمت زیر خلاصه ای از آمار قیمتی که در بالا اعلام کرده ایم را برایتان جدول بندی کرده ایم .

    نوع پروژه منطقه قیمت اعلامی (متری)
    شخصی نسیم شرقی از 85 میلیون تومان
    تعاونی ساز نسیم شرقی 65 تا 75 میلیون تومان
    لوکس شخصی نسیم شرقی از 100 میلیون تومان
    لوکس تعاونی بلوار کوهک از 100 میلیون تومان
    خانه با مدت ساخت بلند همه مناطق از 60 میلیون تومان

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه