جستجو کردن

نوشته های اخیر

با 2 میلیارد تومان در تهران چه واحدی می توان خرید؟ جدول قیمت

  • این گزارش بر اساس آمار تهران برج در تاریخ 25 مرداد ماه سال 1402 تهیه شده و قیمت ها مربوط به این تاریخ است . افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر به همراه کاهش قدرت خرید مردم، به ویژه در شهرهای بزرگ همچون تهران، باعث شده است که خرید ملک به عنوان یک آرزوی دور و نزدیک برای اقشار گسترده‌ای از جامعه تبدیل به مشکلاتی پیچیده شود.این افزایش قیمت مسکن به همراه نوسانات ارزش پول ملی و عدم استقرار بازارهای مالی جانبی، موجب گردش مالی نامطمئن شده است. به همین دلیل، برخی از افراد با سرمایه بیشتر تصمیم به سرمایه‌گذاری در بخش مسکن می‌گیرند تا از از دست دادن ارزش پول خود جلوگیری کنند.

    خرید آپارتمان در تهران با 2 میلیارد تومان
    خرید آپارتمان در تهران با 2 میلیارد تومان

    عوامل فوق از جمله دلایلی هستند که در شهر تهران، تمایل به خرید واحدهای مسکونی با متراژ کوچک و هزینه اندک را افزایش داده‌اند. با این حال، با بودجه حداکثر دو میلیارد تومان، سوال پیش می‌آید که در کدام مناطق این شهر می‌توان واحد مسکونی خریداری کرد؟با در نظر گرفتن این مبلغ، واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران بررسی شده‌اند. در مناطق جنوبی و برخی از مناطق شرقی تهران، هنوز واحدهایی با ارزش حدود دو میلیارد تومان به فروش می‌رسند.

    البته باید اشاره نماییم که متراژ های کوچک به دلیل پایین بودن قیمت و خواهان زیاد ممکن است قیمت بالاتری نسبت به یک واحد هم تراز خود با متراژ 90 متری داشته باشند و توجه داشته باشید که این نوع واحدها لزوما از نظر قیمتی پایینتر نیستند و شاید در سطح منطقه بالاتر نیسز باشند .

    آپارتمان های 2 میلیارد تومانی تهران

    یک آپارتمان با متراژ 50 مترمربع و سن 19 سال در منطقه گمرک با همین مبلغ به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول یک ساختمان قرار دارد و دارای پارکینگ نمی‌باشد.همچنین، یک آپارتمان دیگر با متراژ 36 مترمربع در منطقه سبلان و خیابان گرگان با قیمتی تقریبی 58 میلیون تومان به فروش می‌رسد و مجموعاً حدود دو میلیارد تومان هزینه دارد. این واحد مسکونی در سال 1385 ساخته شده و از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است.

    متراژ (مترمربع) منطقه سن بنا (سال) قیمت (میلیون تومان)
    51 منطقه گمرک 1383 دو میلیارد
    35 منطقه سبلان و گرگان 1384 دو میلیارد
    41 منطقه جیحون 1380 دو میلیارد
    31 منطقه اسکندری 1370 دو میلیارد
    42 منطقه امیریه 1382 دو میلیارد
    45 منطقه پیروزی 1380 دو میلیارد
    42 منطقه بریانک 1380 دو میلیارد
    42 منطقه مشیریه 1390 دو میلیارد
    42 منطقه نازی آباد 1381 دو میلیارد

    توجه داشته باشید سن بنا ، موقعیت ، امکانات و شرایط مختلفی برای قیمت گذاری واحدها وجود دارد و ممکن است با شرایط متفاوت قیمت ها نیز تغییراتی داشته باشد . همچنین توجه داشته باشید امروز در محدوده مروارید شهر منطقه 22 تهران برخی از سازه های آپارتمانی را نیز میتوان با قیمت هایی نظیر متری 50 میلیون تومان خریداری نمود ولیکن متراژ آنها از 100 متر به بالا میباشند به عنوان نمونه میتوانید برج صدف ناجا را بررسی نمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه