جستجو کردن

نوشته های اخیر

تهاتر آپارتمان مسکونی در منطقه 22 تهران ( چیتگر )

  • در حال حاضر بازار به دلیل رکود شدیدی که در آن بوجود آمده است ، به سمت بازار تهاتر کشیده شده است و بسیاری از افراد که واحد مسکونی دارند و قصد ارتقا آنرا دارند ، به دنبال معاوضه میباشند . در حال حاضر مالکین واحد های بزرگتر معمولا موافق انجام این کار نیستند .

    زیرا اگر شخصی قصد فروش واحد مسکونی خود در منطقه 22 را داشته باشد به دنبال نقد کردن پول خود است و شاید بخشی از آنرا واحد بگیرد اما در نهایت نمیتواند کل سرمایه را تهاتر کند . اما شرکت های سازنده و تعاونی های مسکن بسیاری در این منطقه فعالیت دارند .

    آنها با شرایط متفاوت واحد های خود را برای فروش میگذارند و یکی از خوبی های آنها همین است . به همین دلیل است که بازار تهاتر آپارتمان مسکونی در منطقه 22 بسیار داغ است و با تمامی مناطق دیگر تهران تفاوت دارد زیرا تنها جایی است که میتوانید خودرو و ملک خود را در آن تهاتر کنید ، البته با سازندگان نه با شخصی ساز ها ،

    البته برخی از تهاتر کنندگان نیز شرایط اعتباری مناسبی ندارند به عنوان مثال محل احداث پروژه ایران 2 در وردآورد تهران محله ای بسیار قدیمی است که در اطراف آن نیز چیزی ساخته نشده است .

    در نهایت گزینه های خرید آپارتمان در این منطقه نیز بصورت املاک در حال ساخت و پیش فروش میباشد و معمولا برای تهاتر واحدهای آماده آن ، تهاتر با واحد هم رده انجام میشود .

    تهاتر آپارتمان مسکونی در منطقه 22 تهران ( چیتگر )
    تهاتر آپارتمان مسکونی در منطقه 22 تهران ( چیتگر )

    بهترین زمان برای سرمایه گذاری در منطقه 22

    در بازار مسکن تهران، اختلافات قابل توجهی بین آمارهای دولتی و واقعیت مشاهده شده است. حتی با اعلام کاهش قیمت‌ها توسط دولت، خریداران هنوز به آمارها اعتماد نکرده‌اند و قیمت‌های بازار به نظر می‌رسد که از آمارهای رسمی بیشتر باشد. گزارش‌های میدانی از قیمت‌های عجیب ملک در مناطق مختلف تهران حکایت دارد، از خانه‌هایی با قیمت متری ۳۰۰ میلیون تومان تا خانه‌هایی با قیمت متری ۵۰ میلیون تومان.

    در حالی که آمارهای جدید بانک مرکزی نشان می‌دهد قیمت مترمربع مسکن در تهران به ۷۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسیده است، اما تخمین‌ها از توسعه قیمت‌ها در آینده دشوار است. برخی متخصصان با توجه به شرایط رکود تورمی، به خرید زودتر خانه تشویق می‌کنند و این شرایط را به عنوان فرصتی تاریخی برای مردم توصیه می‌کنند.

    در نهایت در منطقه 22 تهران شرایط به دلیل وجود پروژه های زیاد در حال ساخت با دیگر مناطق متفاوت است و میتواند قیمت ها نوسان بیشتری برای پروژه های در حال ساخت پیدا نماید ، زیرا رقابت برای فروش زیاد است و سازنده ها نیز طرح های متفاوتی برای فروش ارائه میدهند .

    برخی از آنها اقساط طولانی مدت با پیش پرداخت کم و برخی پیش پرداخت زیاد با اقساط کم و زمان تحویل کوتاه تر را اعلام مینمایند . برخی نیز بصورت سهام 10 متری یا 50 متری به فروش میرسند .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه