جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه برج مسکونی باران دریاچه چیتگر منطقه 22

  • مجتمع مسکونی باران در زمینی به مساحت 3042 متر مربع و زیر بنای کلی 31300 متر مربع در 26 طبقه شامل 21 طبقه مسکونی و 5 طبقه پارکینگ و لابی در منطقه چیتگر تهران قرار گرفته است و مجری آن شرکت مهندسی ساباط نقش جهان میباشد . در هر طبقه از این برج 8 واحد مسکونی قرار گرفته است و در طبقات 18 تا 21 قابلیت تبدیل واحدهای هم تیپ طبقات بصورت دوبلکس در صورتی که خریدار هر 2 واحد را خریداری نماید امکان پذیر میباشد . متراژ واحدهای این مجموعه به ترتیب 92 ، 98 ، 105 ، 145 ، 148 ، 150 متر میباشد که متراژ 145 به بالا 3 خواب است . این پروژه در حال حاضر در مرحله پایان نمای 3 ضلع و شروع نمای ضلع جنوبی رو به دریاچه چیتگر است و زمان تحویل آن یک سال دیگر تخمین زده شده است .

    برج باران چیتگر
    برج باران چیتگر

    شرایط فروش برج باران چیتگر

    کلیه واحد های این مجموعه با قیمت قطعی به فروش رسیده و اقساط آن نیز به اتمام رسیده است و در حال حاضر بر اساس قیمت هر متر ، طبقه و مرغوبیت واحد ها معامله میشود . برای نقل و انتقال نیز پس از انتقال در دفتر اسناد رسمی میتوان به دفتر شرکت مراجعه نموده و قرارداد را نیز به نام خریدار جدید ثبت نمایید . توجه داشته باشید تعهداتی که در قرارداد این پروژه وجود دارد کاملا شفاف بوده و متریال ، جریمه تاخیر ، امکانات در آن مشخص شده است همچنین طبقه جهت و واحد نیز مشخص است و خریدار میتواند تغییرات دلخواه خود را پیش از تکمیل واحدها اعمال نماید .همچنین مبلغی بابت دریافت سند نزد خریدار وجود دارد که پس از تکمیل پروژه و دریافت سند میبایست به سازنده پرداخت شود .

    پلان 98 متری برج باران
    پلان 98 متری برج باران

    موقعیت قرار گیری برج باران

    محل قرارگیری برج باران در نزدیکی دریاچه با دید کامل به آن است و با توجه به قرارگیری زمین این پروژه در ارتفاع نسبت به برج های جنوبی که در مسیر دید دریاچه قرار دارند و همچنین شرایط جدید شهرداری که اجازه ساخت بیش از 9 طبقه مسکونی را در این محدوده نمیدهد میتوان گفت که دید این پروژه به دریاچه هیچوقت کور نخواهد شد و برجی در همسایگی آن که بتواند مانع دید به دریاچه شود ساخته نخواهد شد . در لحاظ قرارگیری این پروژه در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است و در نزدیکی میدان دریاچه میباشد که واحدهای جنوبی دید به دریاچه و واحدهای شمالی آن دید به کوهستان دارند .

    قیمت و امکانات برج باران

    امکانات این پروژه لابی مجلل ، مشاعات آبی ( سونا جکوزی ) ، سالن بدنسازی پیشرفته ، سالن بازی کودکان ، کتابخانه و روف گاردن روی لابی ذکر کرد که در نقشه زیر محل قرارگیری آنها مشخص شده است همچنین 400 متر فضای تجاری در این پروژه وجود دارد که مالک آن سازنده میباشد و در نقشه زیر مشاهده خواهید کرد :

    برج باران
    برج باران

    قیمت برج باران میدان دریاچه چیتگر بر اساس مرغوبیت واحد ، جهت و دید آن به همراه نقشه واحد مشخص میشود و با توجه به نوسانات قیمت ارز که هم اکنون شاهد آن هستیم میبایست برای کسب آخرین قیمت واحدهای برج باران با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمائید .

    بررسی نهایی

    قرار گرفتن در رینگ اصلی دریاچه و داشتن دید وسیع که مانعی روبروی آن وجود نداشته باشد میتواند یکی از ویژگی های مثبت این پروژه باشد و مرغوبیت بیشتری به طبقات بالایی این برج بدهد در حالیکه دیگر مجوز ساخت طبقات بالای 12 در منطقه 22 صادر نمیشود این گزینه میتواند یکی از ویژگی های خاص طبقات بالایی این پروژه باشد . برج باران چیتگر در طی مدت زمان ساخت به دلیل تغییراتی که در نقشه داشته 1 سال تاخیر در زمان تحویل داشته و بر اساس زمانبندی جدید در پایان سال 1403 بطور کامل تحویل میگردد . در حال حاضر درب و پنجره واحد ها نصب شده و نمای ضلع شمالی پس از تکمیل بنای اضافه شده ( تغییر نقشه ) که هم اکنون تا طبقه 15 آن انجام شده تکمیل میشود و پروژه بر طبق زمانبندی تحویل میگردد .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه