جستجو کردن

نوشته های اخیر

با 5 میلیارد چیکار میشه کرد؟ سرمایه گذاری با 5 میلیارد

  • اگر به دنبال بهترین روش سرمایه گذاری با 5 میلیارد تومان هستید و می خواهید بدانید که با 5 میلیارد چیکار میشه کرد این مطلب به شما آموزش می دهد که چگونه با این مبلغ بتوانید در بازه 3 سال صاحب 1 واحد مسکونی در شهر تهران به صورت نوساز شوید و اگر بتوانید 1 میلیارد تومان دیگر اضافه کنید می توانید در همین بازه 2 واحد مسکونی به همراه 4 میلیارد تومان پول نقد پس از 3 سال در اختیار داشته باشید!

    با 5 میلیارد چیکار میشه کرد؟ سرمایه گذاری با 5 میلیارد
    با 5 میلیارد چیکار میشه کرد؟ سرمایه گذاری با 5 میلیارد

    روشی که مطرح می کنیم به صورت کامل اجرایی و واقعی است. حوزه تخصص فعالیت ما در زمینه املاک شهر تهران است و پروژه های آماده و در حال ساخت را به عنوان گزینه در اختیار داریم، ممکن است دیگران روش های دیگری برای سرمایه گذاری معرفی نمایند اما ما گزینه هایی را مطرح می نماییم که در حوزه فعالیت و تخصص خودمان است و کاملا عملی و اجرایی می باشد. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    با 5 میلیارد چیکار میشه کرد؟

    قیمت ها و شرایط سرمایه گذاری با این مبلغ در زمان نگارش این مطلب در تاریخ خردادماه سال 1403 بروزرسانی شده است. اگر 5 میلیارد تومان در اختیار دارید با استفاده از سپرده بانکی می توانید یک واحد مسکونی را پیش خرید کنید در حالی که 70% اصل سرمایه شما سر جایش باقی بماند و اقساط پیش خرید با استفاده از سپرده گذاری بانکی آن انجام شود.

    ما در مطلبی با عنوان با سه میلیارد چیکار میشه کرد نحوه تقسیم سرمایه برای خرید یک ملک 65 متری با قیمت 50 میلیون تومان به ازای هر متر را توضیح دادیم که تبدیل به یک واحد مسکونی پس از 3 سال و نزدیک به 2 میلیارد تومان پول نقد می شود. اگر به سرمایه 5 میلیاردی خود 1 میلیارد دیگر اضافه کنید می توانید 2 واحد بر طبق توضیحاتی که دادیم خریداری کنید.

    حال در این بخش شما می توانید واحد را بزرگتر نمایید به این صورت که یک واحد در 80 متری با قیمت متری 70 میلیون تومان را در مروارید شهر انتخاب می نماییم که قیمت کل آن 5 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

    با 5 میلیارد چیکار میشه کرد؟
    با 5 میلیارد چیکار میشه کرد؟

    حال شرایط پیش خرید این واحد به اینصورت است که 30 درصد مبلغ کل باید پرداخت شود و 10 درصد نیز برای سند می ماند یعنی 30 درصد پیش پرداخت و 60 درصد مبلغ اقساط 36 ماهه باید پرداخت شود.

    30 درصد پیش پرداخت می شود 1 میلیارد و 680 میلیون و اقساط 36 ماهه که باید هر 6 ماه پرداخت شود ماهانه 93 میلیون تومان اقساط. مبلغ باقی ماند ما با کسر پیش پرداخت 3 میلیارد و 332 میلیون می شود که اگر آن را در بانک با سود 28 درصد سپرده کنید ماهانه 92 میلیون و 900 هزار تومان سود می دهد!

    حال شما می دانید که برای سرمایه گذاری چی بخرید که پس از 3 سال یک واحد مسکونی داشته باشید که تصویر نمونه آماده آن را در بالا مشاهده می کنید که با همین شرایط پیش فروش شده و 3 میلیارد و 332 میلیون هم پول نقد در بانک باقی می ماند زیرا اقساط از طریق سود سپرده پرداخت شده است.

    سرمایه گذاری با 5 میلیارد

    گزینه های دیگری نیز برای سرمایه گذاری با 5 میلیارد وجود دارد اما موضوع این است که معنی سرمایه گذاری، کسب سود و ارزش افزوده است نه پیش روی با تورم، در واقع شما می توانید با این مبلغ ملک آماده نیز خریداری کنید اما موضوع این است که ملک آماده ای که خریداری می کنید در کدام نقطه واقع شده و آیا پیشرفتی در آن حاصل می شود؟

    در روشی که در بالا توضیح دادیم شما می توانید یک ملک نوساز خریداری کنید که قابل بهره برداری است یعنی شما می توانید خانه بعدی خود را با استفاده از رهن و اجاره دادن آن ملک و سپرده ای که در بانک برایتان باقی مانده خریداری کنید، حال شما تصور کنید که این روال 10 سال ادامه پیدا کند و با زیاد شدن ملک ها، سرمایه شما تصاعدی بالا می رود.

    سرمایه گذاری با 5 میلیارد
    سرمایه گذاری با 5 میلیارد

    پس معنی سرمایه گذاری این چنین است که شما پس از 10 سال ارزش افزوده چند برابری بدون در نظر گرفتن تورم داشته باشید در غیر اینصورت تبدیل 5 میلیارد به 1 واحد مسکونی یا خودرو، باعث نمیشود که پس از 10 سال شما چند واحد مسکونی داشته باشید و همانی که داشتید را دارید و مبلغ آن افزایش یافته که ممکن است با تورم یا کمی ارزش افزوده باشد.

    در نظر داشته باشید که پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر به دلیل اینکه این منطقه در حال ساخت است و تعاونی های دولتی نیز در آن فعال هستند دارای شرایط متنوع و انعطاف پذیری برای پیش خرید هستند و ممکن است در یک منطقه دیگر شما پیش خرید با شرایط پرداخت 30 درصد پیدا نکنید یا شرایط پرداخت آن کوتاه تر باشد. اگر علاقه به سرمایه گذاری در این زمینه دارید می توانید گزینه هایی که می توانید مد نظر داشته باشید را از ما بخواهید و با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    خرید خانه با 5 میلیارد

    از آنجایی که در این مطلب قصد ما این است که تمامی گزینه ها را بررسی نماییم، اگر قصد شما خرید خانه با 5 میلیارد تومان است گزینه هایی که می توانید خریداری کنید در شهر تهران به شرح زیر است. توجه داشته باشید که خرید خانه با سرمایه گذاری متفاوت است ولیکن به صورت کلی خرید ملک یک سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا است که می تواند به چند شکل انجام شود.

    در زمان نگارش این مطلب در خردادماه سال 1403، برای خرید خانه با 5 میلیارد تومان گزینه های زیر وجود دارد:

    حذف توضیحات از جدول، به شکل زیر است:

    متراژ سال ساخت تعداد اتاق موقعیت قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
    ۵۵ ۱۴۰۱ ۱ قصرالدشت ۴٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۸٬۱۸۱٬۰۰۰
    ۸۰ ۱۳۹۷ ۲ بلوار پروین ۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۶٬۲۵۰٬۰۰۰
    ۵۳ ۱۳۹۷ ۱ قصرالدشت ۴٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۶٬۷۹۲٬۰۰۰
    ۶۵ ۱۳۸۳ ۲ هاشمی ۴٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۰٬۷۶۹٬۰۰۰
    ۷۹ ۱۳۸۴ ۲ جیحون ۴٬۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۷٬۵۹۴٬۰۰۰
    ۶۴ ۱۳۹۹ ۱ جیحون ۴٬۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۵٬۷۸۱٬۰۰۰
    ۸۳ ۱۳۹۶ ۲ خزانه ۴٬۹۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۹٬۸۷۹٬۰۰۰
    ۱۰۰ ۱۳۹۷ ۲ یافت آباد ۴٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۹٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۸۰ ۱۴۰۲ ۲ مروارید شهر ۴٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۵٬۶۲۵٬۰۰۰
    خرید خانه با 5 میلیارد
    خرید خانه با 5 میلیارد

    همانطور که در جدول بالا مشاهده می فرمایید، مواردی که با 5 میلیارد قابل خریداری هستند بیشتر مربوط به نقاطی هستند که پیشرفت آن ها با تورم است و در نقاط جنوبی تهران واقع شده اند.

    الزامات برای بهترین سرمایه گذاری با 5 میلیارد

    در نظر داشته باشید که برای محقق شدن نتیجه مطلوب الزاماتی برای بهترین سرمایه گذاری با 5 میلیارد تومان وجود دارد که باید رعایت شود.

    اول از همه اگر در حوزه مسکن سرمایه گذاری می نمایید باید مرحله بعدی سرمایه گذاری را نیز بدانید، همانطور که در بالا مشاهده فرمودید، خرید یک واحد تا 5 میلیارد تومان، سرمایه گذاری به حساب می آید اما پلن بعدی ندارد و تنها می توانید از واحد بهره برداری در قالب استفاده یا اجاره نمایید. پس گزینه اول این است که سرمایه گذاری شما ادامه دار باشد.

    مورد بعدی این است که باید سرمایه گذاری شما قابل انجام توسط خود شما باشد و اگر سایت های فروش آموزش بورس یا پکیج های بازارهای مالی و ارز دیجیتال را مشاهده نمودید که آمار و ارقام عجیب و غریب ارائه می دهند، در نظر داشته باشید که این بازارها تخصص جدی و چند ساله می خواهد نه با آموزش و خرید پکیج بتوانید به این موفقیت دست یابید.

    در واقع باید به صورت ذاتی تخصص و استعداد در این موضوع داشته باشید پس گزینه دوم تسلط به مواردی است که می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید.

    شما با استفاده از آمار و ارقام بازار در ده سال گذشته می توانید بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده را انجام دهید که با ریسک کم قابل انجام بوده و توسط خود شما انجام شود. در روشی که این مطلب به آن اشاره شده، از سیستم بانکی استفاده شده که امری معمول و قابل انجام است و تنها تقسیم بندی سرمایه باید به درستی انجام شود که در نهایت ما می توانیم در زمینه انتخاب پروژه و قسط بندی به شما راهنمایی دهیم.

    بازه سرمایه گذاری را چند ساله در نظر بگیرید

    این نکته بسیار مهم است که بازه سرمایه گذاری تان را چند ساله در نظر بگیرید و برنامه ای طولانی مدت داشته باشید. اگر قدم های شما کوتاه و مستمر با برنامه ریزی باشد، در نهایت اعتماد به نفس شما نیز بالا خواهد رفت و قدم های بعدی شما محکم تر خواهد شد.

    به دنبال راه های سریع نباشید که قطعا جواب نمی دهد و تصور نکنید که امروز اگر سرمایه لازم را در اختیار ندارید بهترین گزینه این است که با سرمایه فعلی تان قمار کنید. اگر شما 5 میلیارد تومان در اختیار دارید و ملکی که مد نظر شما است 15 میلیارد تومان قیمت دارد بهتر است از روش های ایمن استفاده کنید و در بازه چند سال به عدد مورد نیاز برسید.

    بازه سرمایه گذاری را چند ساله در نظر بگیرید
    بازه سرمایه گذاری را چند ساله در نظر بگیرید

    یکی از روش های سرمایه گذاری در ملک پیش خرید است و یکی از راه هایی که بتوانید اقساط پیش خرید را با سپرده بانکی پرداخت کنید در این مطلب بررسی شده است. این یکی از چندین راه و روش سرمایه گذاری در حوزه ملک است که در این مطلب به آن اشاره شده و برای هر میزان سرمایه، روحیه، ریسک پذیری و توقعی که از سرمایه گذاری دارید گزینه وجود دارد.

    در نهایت بدانید که بهترین سرمایه گذاری با سرمایه کم شروع شود خیلی بهتر از این است که تمامی داشته هایتان را بر روی گزینه ای قرار دهید که شناخت کافی و یا تجربه در آن ندارید. همانطور که در بخش بالایی در مورد عدم تجربه بسیاری از افراد صحبت کردیم که تصور می کنند با استفاده از پکیج های آموزشی قادر به انجام آن هستند در حالیکه هر کاری یک استعداد و علاقه ذاتی می خواهد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی این موضوع که با 5 میلیارد چیکار میشه کرد و روش های سرمایه گذاری با 5 میلیارد تومان را بررسی نمودیم تا در نهایت با مقایسه بازدهی و نتیجه بدانید که با 70 درصد این مبلغ می توان در بازه 3 ساله صاحب 1 خانه شوید و با ادامه روش در ده سال چندین واحد مسکونی داشته باشید.

    در نهایت برای پیشنهادات بیشتر با سرمایه های متفاوت و توقعاتی که از سرمایه گذاری دارید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری در مورد پروژه های در حال ساخت شهر تهران و آماده به تحویل و شرایط سرمایه گذاری در آن ها دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه