جستجو کردن

نوشته های اخیر

اطلاعیه پیرامون پروژه های پیش فروش چیتگر

  • در این مطلب قصد داریم تمام مواردی که در سال گذشته ( 1400 ) باعث بوجود امدن مشکلاتی در خرید از پروژه های منطقه 22 شده است را مورد بررسی قرار دهیم و این اطلاعیه پیرامون پروژه های پیش فروش چیتگر را میبایست قبل از خرید از پروژه های پیش فروش و بررسی پذیره نویسی ها مطالعه کرده و مورد بررسی قرار دهید . با توجه به اینکه طرح های مختلفی از پیش فروش آپارتمان در چیتگر وجود دارند و همچنین در سال جدید نیز پروژه های بسیاری معرفی شده و استارت میخورند این مطلب را به دقت مطالعه فرمائید .

    اطلاعیه پیرامون پروژه های پیش فروش چیتگر
    اطلاعیه پیرامون پروژه های پیش فروش چیتگر

    وضعیت زمین پروژه های پیش فروش چیتگر

    بسیاری از پروژه هایی که در حال پذیره نویسی هستند کاربری زمین آنها بصورت مسکونی نمیباشد و یا جواز ساخت خود را دریافت نکرده اند . توجه داشته باشید که هر گونه ادعایی پیرامون این وضعیت باید با رویت مدارک صورت پذیرد و به گفته ها نباید بسنده کرد و حتی این نکته را در نظر داشته باشید که عملیات و یا جوازی که در سالهای گذشته بر روی زمین وجود داشته در حال حاضر فاقد اعتبار است و تمدید و یا صدور مجدد آن دارای شرایطی دیگر است پروژه سهند نمونه ای از این پروژه میباشد .

    به عنوان مثال جواز ساخت بر روی زمینی که گودبرداری نیمه کاره روی آن در چند سال گذشته انجام شده قابل استناد نیست زیرا جواز باطل شده و بایست دوباره تمامی مراحل طی شود اما اینکه کاربری زمین حتما مسکونی است میتواند قابل استناد باشد زیرا برخی از پروژه ها حتی زمین قابل ساخت ندارند .

    قیمت پروژه های پیش فروش علی الحساب در چیتگر

    بسیاری از تعاونی ها و یا شرکت های سازنده جدول اقساطی ارائه میکنند که قیمت یک واحد 60 یا 100 را برای شما نمایش میدهد و مبلغ پرداخت اولیه و اقساط ماهانه تا پایان عملیات ساخت برای شما مشخص شده است .

    نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که این جدول قیمت تمام شده شما نیست و همه محاسبات بر روی کاغذ است زیرا قیمت ساخت در فروش علی الحساب تغییر میکند و بسیاری از تعاونی ها نیز در ابتدا قیمت ساخت را آنقدر پایین و یا حتی پایینتر از آمار های رسمی اعلام و محاسبه میکنند و جدولشان نیز بر همان اساس است و از آنجایی که تعهدی نیز بر قیمت ساخت وجود ندارد تنها باعث میشود خریدار شرایط را آسان پنداشته و سرمایه گذاری کند .

    مهمتر اینکه فروشندگان پروژه ها بنگاه های معاملاتی منطقه میباشند که هدف آنها به فروش رساندن است و تعهدات بر گردن آنها نیست در نتیجه ممکن است بسیاری از اطلاعاتی که شما لازم دارید را ارائه ندهند و بعدها خریدار متوجه آن شود .

    وضعیت زمین پروژه های پیش فروش چیتگر
    وضعیت زمین پروژه های پیش فروش چیتگر

    پرداخت های اولیه پروژه های پیش فروش

    یکی دیگر از نکاتی که باید بدان توجه کنید این است که پرداخت اولیه و اقساط شما در واقع شامل چه چیزی است یعنی دقیقا کدامیک از مراحل خرید زمین و تراکم یا عملیات ساخت ، مشاعات و … را دارید پرداخت میکنید .

    بسیاری از تعاونی ها سازنده تحت عنوان حق امتیاز و یا کمیسیون مبالغی را در پرداخت اولیه وارد میکنند که در واقع جزو پرداختی شما به تعاونی بابت عملیات ساخت نمیباشد و اینگونه اعداد و ارقام ممکن است زیاد باشد . در نتیجه اگر در پذیره نویسی یک پروژه پیش فروش مبلغ به عنوان مثال 300 میلیون تومان اعلام میشود باید دقیقا بدانید که این 300 میلیون جزو پرداختی شما به تعاونی بابت چیست .

    البته توجه داشته باشید مشاوره گرفتن از یک مجموعه بی طرف و کسب اطلاعات حقیقی از یک پروژه میتواند در تصمیم گیری شما برای سرمایه گذاری در یک پروژه کمک کند .

    تعهدات سازنده در پروژه های چیتگر

    همانطور که در بالا اشاره کردیم قیمت ساخت در پروژه های علی الحساب قطعی نیست نمونه این نوع فروشها پروژه ویژن است و شامل افزایش قیمت میشود اما نکته ای که میتوان آنرا در نظر گرفت این است که آیا سازنده برای افزایش قیمت ها چهارچوبی تعیین کرده یا خیر . در واقع این میتواند یک اهرمی باشد که زمان انجام پروژه محدود شود و سازنده بداند هرگونه تاخییری که در عملیات ساخت انجام میشود شامل جریمه برای وی خواهد شد حتی اگر ساخت بصورت تعاونی ساز باشد .

    وقتی یک شخص یا شرکت اقدام به تاسیس یک تعاونی میکند و از مردم دعوت به مشارکت میکند باید سود خود را مشخص کرده و بگوید که از مدیریت پروژه چه مبلغی را دریافت میکند و شفافیت مالی داشته باشد و همچنین در هنگام پیشرفت پروژه تمامی تلاش خود را برای پیشبرد با قیمت مناسب در زمان معین انجام دهد اگر این اهرم وجود نداشته باشد ممکن است یک پروژه سالها مسکوت بنماند بدون آنکه تعهدی بر گردن سازنده یا تعاونی باشد .

    قیمت پروژه های پیش فروش علی الحساب در چیتگر
    قیمت پروژه های پیش فروش علی الحساب در چیتگر

    پس در نتیجه تعهدات سازنده باید در قرارداد ذکر شود و همچنین موارد دیگری نظیر هزینه مشاعات ، فضای سبز ، پارکینگ و انباری در همان ابتدا در قرار داد مشخص شود . در قرارداد فروش پروژه ستین این اطلاعات بصورت کامل درج شده است .

    یعنی به عنوان مثال اگر قیمت ساخت را متری 11 میلیون تومان اعلام میکند قیمت پارکینگ و انباری در یک سوم قیمت در قرارداد مکتوب کند زیرا ممکن است در زمان تحویل پروژه قیمت ها بصورت سرسام آوری بالا دریافت شود .

    همچنین باید این نکته را در نظر گرفت که اگر پروژه دارای سهام اداری و تجاری میباشد باید تمامی اعضا در آن سهیم باشند زیرا در این حالت نمیتوان هزینه ساخت مکان های تجاری را از کل ساختمان کسر کرد و در واقع بسیار دیده شده که هزینه ساخت کل بنا از اعضا دریافت میشود در حالیکه اعضا در متراژ تجاری سهیم نیستند و حتی به این موضوع نیست فکر نمیکنند که هزینه ساخت از آنها دریافت شده است .

    قبل از خرید از پروژه پیش فروش چیتگر تحقیق کنید

    کلام نهایی ما این است که قبل از خرید از پروژه پیش فروش چیتگر تحقیق های لازم را انجام دهید و از یک مجموعه اطلاعات مشاوره ای و تکمیلی را دریافت نمایید . توجه فرمائید که اگر تحقیقات شما از بنگاه های املاک انجام شود اطلاعات دقیقی بدست نخواهید آورد زیرا مشاوران املاک هر پروژه ای که خود فروشنده آن باشند تایید و پروژه های دیگر را تکذیب میکنند و اطلاعات دقیقی در مورد آن ارائه نمیدهند .

    شما با جستجو در سایت تهران برج میتوانید اطلاعات اولیه را کسب نمایید و برای اطلاعات تکمیلی میتوانید با کارشناس مربوط به هر پروژه تماس گرفته و اطلاعات صحیح را دریافت کنید . ما در مجموعه تهران برج شما را مستقیم به سازنده وصل خواهیم کرد و خرید شما بصورت مستقیم و بی واسطه انجام خواهد گرفت . ما هر زمان که نیاز به ارائه مطلب جدیدی باشد اطلاعیه پیرامون پروژه های پیش فروش چیتگر را منتشر خواهیم کرد .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه