جستجو کردن

نوشته های اخیر

اجاره و رهن آپارتمان در منطقه 22 تهران با قیمت مناسب

  • در حالیکه قیمت‌های رهن و اجاره در مرداد ماه امسال به قدری بالا رفته که بسیاری از افراد مجبور به تغییر منطقه سکونت خود به مناطق پایین‌تر در تهران یا به واحدهای با متراژ کمتر شده‌اند، منطقه 22 تهران همچنان به عنوان یک گزینه جذاب در بازار مسکن تهران شناخته می‌شود. دلایلی که منطقه 22 تهران به عنوان یک گزینه جذاب برای مسکن مطرح می‌شود عبارتند از:

    1. واحدهای نوساز و آماده عرضه: منطقه 22 تهران به دلیل وجود واحدهای مسکونی نوساز و یا آماده عرضه، امکان دستیابی به خانه‌های با ویژگی‌های مدرن را فراهم می‌کند. این واحدها معمولاً با امکانات به روز و ارتقاء‌یافته تجهیز شده‌اند.

    اجاره و رهن آپارتمان در منطقه 22 تهران با قیمت مناسب
    اجاره و رهن آپارتمان در منطقه 22 تهران با قیمت مناسب

    2. قیمت‌های نسبتاً منطقی: در مقایسه با مناطق دیگر تهران، قیمت‌های رهن و اجاره در منطقه 22 به نسبت مناسب‌تری ارائه می‌شود. این موضوع برای افرادی که به دنبال خرید یا اجاره مسکن با بودجه محدود هستند، گزینه مناسبی می‌باشد.

    3. امکانات محلی: منطقه 22 به وسیله امکانات محلی متنوعی نظیر دهکده المپیک، شهرک راه آهن و دریاچه چیتگر معروف است. این امکانات می‌توانند زندگی روزمره شما را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند.

    با این حال، افراد باید هنگام انتخاب منطقه سکونت خود به نیازها و ترجیحات شخصی خود توجه کنند. هر منطقه در تهران دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب خود می‌باشد، و انتخاب منطقه باید با دقت و بر اساس نیازهای فردی انجام شود.

    قیمت رهن و اجاره در شهرک راه آهن ، دهکده المپیک

    محله های متفاوتی برای رهن و اجاره در منطقه 22 تهران وجود دارد که میتواند اختلاف قیمت بسیاری داشته باشند . بدینصورت که اگر مروارید شهر که آخرین محله چیتگر در نظر بگیریم در حال حاضر مناسب ترین قیمت ها را برای رهن و اجاره و خرید دارد اما موضوع این است که هنوز انشعابات برخی نقاط آن به همراه آسفالت تکمیل نشده است ولیکن قیمت ها در آن مناسب است میتوانید برای بررسی بیشتر شرایط فروش پروژه کامرانیه k2 را بررسی نمایید .

    ولیکن در کنار دریاچه چیتگر شرایط به گونه ای دیگر است و اگر قصد اجاره خانه ای در این محدوده داشته باشید قیمت ها بالاتر میرود زیرا هرچه به دریاچه نزدیک تر باشد قیمت ها بالاتر میرود و بر اساس دید و ویو به دریاچه قیمت گذاری میشود همچنین طبقه ای که در آن قرار میگیرد نیز بر قیمت تاثیر گذار است .

    محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن (تومان) اجاره (تومان)
    دهکده المپیک ۱۲۸ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰
    دهکده المپیک ۱۲۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۴,۰۰۰,۰۰۰
    دهکده المپیک ۱۱۰ ۲خوابه،انباری ۱۳۸۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰
    دهکده المپیک ۱۴۳ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰
    دهکده المپیک ۱۲۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
    دهکده المپیک ۱۰۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
    دهکده المپیک ۱۶۵ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
    دهکده المپیک ۱۲۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه