جستجو کردن

نوشته های اخیر

مقایسه قیمت آپارتمان در محله ایرانشهر و چیتگر

  • یکی از نکاتی که ممکن است بسیاری از افراد از آن آگاه نباشند، این است که مناطق جدیدی که در تهران در حال ایجاد هستند، قیمت مناسب‌تری را در مقایسه با مناطق دیگر دارند، به خصوص در زمان آغاز ساخت و ساز آنها شراط بدین صورت است .

    از میان مناطق جدید تهران، منطقه 22 به عنوان جدیدترین منطقه شهری شناخته می‌شود، در حالی که منطقه 6، که شامل محله ایرانشهر است، به عنوان یک منطقه قدیمی محسوب می‌شود. در این مقاله، قصد داریم به عنوان یک مثال، قیمت مسکن در این دو منطقه را با یکدیگر مقایسه کنیم تا بفهمیم با چه مبلغی می‌توان در ایرانشهر خانه خرید و چه نوع ملکی را در منطقه 22 تهران به دست آورد.

    در نظر داشته باشید منطقه 22 تهران در حال حاضر مدرن ترین شهرسازی را دارا میباشد و پروژه های عظیمی در این منطقه ایجاد شده است چه برج های مسکونی و چه تجاری و اداری که شاخص آن ایران مال یا بازار بزرگ ایران است که وسیع ترین مرکز خرید خاورمیانه از نظر وسعت است .

    مقایسه قیمت آپارتمان در محله ایرانشهر و چیتگر
    مقایسه قیمت آپارتمان در محله ایرانشهر و چیتگر

    قیمت آپارتمان در منطقه 22

    قیمت آپارتمان در منطقه 22 تهران بدینصورت است که برای پروژه های ارتشی که در حال حاضر ساخته شده اند متری 65 میلیون تومان به ازای هر متر و برای برج هایی در نزدیکی دریاچه با دید به دریاچه شروع قیمت از متری 80 میلیون تومان است و برای برج های برند و لوکس منطقه که در واقع برج هایی با تمامی امکانات نظیر مشاعات آبی ، روف گاردن ، سالن اجتماعات ، سالن بیلیارد و متریال درجه یک میباشند مبلغ متری 120 میلیون تومان به همراه دید به دریاچه میباشد .

    همچنین برای برج های واقع شده در شهرک خرازی مبلغ 55 میلیون تومان نیز میتوان خریداری نمود اما با توجه به اینکه شهرک متعلق به سپاه میباشد به دلیل برخی قوانین خواهان سکونت در این مناطق ممکن است نسبت به دیگر شهرک ها کمتر باشد . نمونه دیگری از قیمت شهرک های این چنینی را میتوانیم در قیمت برج های بقیه الله 5 جستجو نمایید .

    قیمت آپارتمان در محله ایرانهشر

    محله: ایرانشهر
    موقعیت جغرافیایی: جنوب شرقی تهران، ناحیه ۱ منطقه ۶ شهرداری تهران
    محدوده: از شمال به بلوار کریم خان زند، از جنوب به خیابان انقلاب، از سمت غرب به خیابان قرنی و از سمت شرق به خیابان مفتح جنوبی

    مشخصات عمومی و همچنین قیمت خرید و فروش آپارتمان در محله ایرانشهر بدین شرح میباشد

    • ایرانشهر یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است و در ناحیه ۱ منطقه ۶ شهرداری تهران واقع شده است.
    • در گذشته، این منطقه به خیابان قرنی یا خیابان فیشر نیز شناخته می‌شد که در آن باغ بزرگی وجود داشت که متعلق به این شخص بود.
    • این محله دارای دسترسی بسیار خوب به مناطق مختلف شهر تهران می‌باشد و دارای چندین ساختمان اداری است که برای پشتیبانی از ساکنین این منطقه اهمیت دارند.
    •  مشکلات زندگی در ایرانشهر به مشکلات معمولی یک شهر بزرگ ختم می‌شود و بستگی به نیازها و ترجیحات افراد دارد. اما با وجود امکانات و دسترسی موجود، این محله برای برخی افراد جذابیت دارد.
    •  مشاوران املاک محله ایرانشهر معتقدند که قیمت‌های این منطقه در حدود ۵۰ میلیون تومان به ازای هر متر مربع آغاز می‌شود و تا حدود ۱۳۵ میلیون تومان برای هر متر مربع می‌رسد.
    • ایرانشهر به دلیل نزدیکی به میدان انقلاب و میدان فردوسی از دسترسی خوبی به سایر مناطق شهر تهران برخوردار است. اما رفت و آمد با اتومبیل شخصی در این محله با محدودیت‌هایی روبه‌رو است، زیرا این محله در طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارد و نیاز به استفاده از طرح سالانه عبور و مرور دارد.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه