جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی املاک منطقه 22 تهران چیتگر

  • اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در منطقه 22 را دارید حتما این مطلب را بخوانید  .  در سال جاری مناطقی نظیر پرند و پردیس به دلیل تخلف در معاملات مسکن با برخورد جدی و قانونی مواجه شدند که منجر به پلمپ شدن تعداد زیادی از بنگاه های معاملاتی غیر مجاز در این مناطق شده است . در آذرماه سال 1402 این طرح به سمت منطقه 22 تهران آمده است که علت آنرا در ادامه بیان خواهیم کرد .

    در این منطقه به دلیل داشتن فضای ساخت زیاد ، پروژه های بسیاری در حال اجرا وجود دارد که بصورت تعاونی ساز و امتیازی است . این پروژه ها در واقع ماهیت تعاونی دارند اما واقعیت این است که بسیاری از افرادی که برای خرید به این منطقه مراجعه مینمایند با ماهیت تعاونی آشنایی ندارند و یا بهتر بگوییم شرایط این پروژه ها از سوی فروشنده به صراحت اعلام نمیشود .

    املاک منطقه 22 تهران
    املاک منطقه 22 تهران

    شرایط و ماهیت پروژه های تعاونی ساز با دیگر پروژه هایی که احتمالا با آن آشنایی دارید و بصورت قطعی پیش فروش میشود کاملا متفاوت است و ممکن است برای خریدار کمی گیج کننده باشد .

    در املاک منطقه 22 چه پروژه هایی معرفی میشود ؟

    در واقع ممکن است اگر به هر املاکی مراجعه نمایید یک یا چند پروژه به شما معرفی شود و علت این است که آن مجموعه با آن پروژه کار میکند ، به همین دلیل است که ممکن است آنچه واقعا نیاز شماست به شما معرفی نشود . برای معرفی یک پروژه مناسب برای شما باید میزان سرمایه اولیه و نوع ملکی که قصد خرید آنرا دارید بررسی شود .

    اگر به دنیال ملک آماده میگردید این دسته از آپارتمانها به چند بخش شخصی ساز و تعاونی ساز تقسیم بندی میشود که هر کدام ممکن است شرایط مربوط به خود را داشته باشد . داشتن سند و یا سند تعاونی به همراه نوع معاملات و اقساط باقی مانده مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید .

    همچنین ممکن است به شما گفته شود که برجی که قصد خرید از آنرا دارید سندش در دست اقدام است اما ممکن است شرایط به گونه ای دیگر باشد و مشکلی در دریافت سند آن وجود داشته باشد . در نتیجه باید از طریق مرجعی کلی به پیگیری این موضوع بپردازید . در وبسایت تهران برج اطلاعات کلیه پروژه های ساختمانی در حال ساخت و همچنین آماده به همراه جزئیات دقیق آنها موجود است که میتوانید از آن بهره بگیرید .

    در املاک منطقه 22 چه پروژه هایی معرفی میشود ؟
    در املاک منطقه 22 چه پروژه هایی معرفی میشود ؟

    کمیسیون املاک منطقه 22 چطور محاسبه میشود ؟

    بطور کلی کمیسیون در املاک تعرفه ای مشخص دارد اما برای پروژه های امتیازی شرایط به گونه ای دیگر است . ممکن است املاک قیمت امتیاز را بالاتر اعلام کند یا امتیاز های خود را برای فروش اعلام نماید و علاوه بر دریافت حق کمیسیون سودی از مبلغ امتیاز ببرد که در اینجا نیاز است شما قیمت امتیاز را بصورت دقیق مطلع باشید .

    همچنین ممکن است به عنوان واسطه با فروشنده علی الخصوص پروژه هایی که بصورت انبوه ساخته میشوند مبلغی جدا از طریق سازنده دریافت شود که در این حالت میتوانید بصورت مستقیم با سازنده معامله انجام دهید . اما به شرطی که بتوانید رابطه و کانال درست برای ارتباط را پیدا کنید.

    ماهیت ملک یا پروژه مد نظر را بدانید

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم بازار خرید و فروش امتیاز بسیار داع است و به همین دلیل است که طرح برخورد با املاک و بنگاه های متخلف اجرا شده است . زیرا در این حالت قیمت ها توسط املاک بالا میرود و خریدار نیز نمیتواند منبع اصلی برای خرید را پیدا کند .

    به همین دلیل اگر پروژه ای به شما توسط املاک منطقه 22 معرفی شد میتوانید اطلاعات و جزئیات کامل آنرا که شامل سوابق سازنده ، اعتبار ، وضعیت زمین و سند و نوع کاربری را از طریق وبسایت تهران برج مشاهده فرمایید و اطلاعات دقیق را کسب نمایید . به عنوان مثال ممکن است پروژه در مرحله اسکلت باشد اما چند سال زمان برده باشد تا به این مرحله رسیده باشد به عنوان مثال زمان تحویل پروژه سفیر را میتوانید مطالعه نمایید .

    توجه داشته باشید به دلیل ماهیت تعاونی ساز بودن نوع تعهدات در این نوع پروژه ها با فروش قطعی متفاوت است که باید بسیاری از موارد در قرارداد ذکر شده باشد و تنها بصورت شفاهی نباید به آن اکتفا کرد .

    ماهیت ملک یا پروژه مد نظر را بدانید 
    ماهیت ملک یا پروژه مد نظر را بدانید
    مواردی که بعد از مراجعه به املاک باید بررسی کنید

    مواردی مانند نوع کاربری زمین ، وضعیت جواز و تراکم ، تعهدات سازنده و شرایط پرداخت اقساط باید بررسی شود . همچنین در مورد وام بانکی که معمولا اعلام میشود اشاره به وام مشارکت مدنی است که در واقع بانکها موظف به پرداخت این وام ها به انبوه سازان هستند اما معمولا از پرداخت آن خودداری مینمایند .

    پس اگر پروژه ای ادعادی داشتن وام دارد باید مدارک بانکی آن روئیت شود همچنین باید سند زمین و کاربری آن ( بسیار مهم است ) مشاهده شود . زیرا بسیاری از پروژه هایی که در محدوده مروارید شهر وجود دارند در مرحله تغییر کاربری زمین هستند اما این موضوع به خریدار اعلام نمیشود و گفته میشود که این پروژه ها تا چند ماه دیگر گودبرداری میشوند در حالیکه چند سال است در همین وضعیت قرار دارند .

    جمع بندی

    پروژه های بسیاری در منطقه 22 وجود دارند که شرایط متفاوتی دارند ، از پروژه هایی که بر روی خاک هستند تا پروژه های نزدیک به تحویل با شرایط متفاوت . بهتر است اگر اطلاعاتی راجع به پروژه های منطقه 22 نیاز دارید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل کرده و جزئیات دقیق آنرا دریافت نمایید .

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم سرمایه گذاری در منطقه 22 میتوانید بسیار پر سود باشد اما نیازمند تحقیق درست بر اساس میزان بودجه اولیه ، توان پرداخت اقساط و زمانی که برای تحویل واحد در نظر دارید باید بررسی شود و بر اساس نیاز شما پروژه یا ملک آماده ای به شما معرفی شود که در نهایت تبدیل به یک سرمایه گذاری پرسود شود .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه