جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت فروش آپارتمان در افسریه مهرماه سال 1402

  • محله افسریه در تهران یکی از محلات شهری است که در منطقه 4 تهران واقع شده است. این منطقه در شمال شهر تهران قرار دارد و مرزهای منطقه افسریه به شمال به خیابان فلسطین، به شرق به خیابان جلال آل احمد (شهرک ولیعصر)، به جنوب به خیابان جمهوری اسلامی و به غرب به خیابان ستارخان می‌رسد.

    منطقه افسریه از نظر معماری و اقلیمی شماری ویژگی‌های خاصی دارد. این منطقه در دهه‌های گذشته مورد توجه برنامه‌ریزان شهری قرار گرفته و به طور مدرن شکل گرفته است. مسکن متنوعی از آپارتمان‌های مدرن و ویلایی‌های لوکس در افسریه وجود دارد. این منطقه از لحاظ امکانات شهری نیز بسیار خوب عمل می‌کند و به ساکنان خدمات اساسی از جمله مدارس، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز خرید را فراهم می‌کند.

    قیمت فروش آپارتمان در افسریه مهرماه سال 1402
    قیمت فروش آپارتمان در افسریه مهرماه سال 1402

    منطقه افسریه جزو مناطقی از تهران است که از لحاظ ترافیکی نیز متوسط به شمار می‌آید و دسترسی به دیگر مناطق شهر تهران به نسبت آسان است. از ویژگی‌های مثبت این منطقه می‌توان به زیبایی مناظر طبیعی و فضاهای سبز موجود در برخی از نقاط افسریه اشاره کرد. این امکانات طبیعی و فرهنگی به ساکنان این منطقه ارائه تفریحات خوبی می‌دهند.

    محله افسریه تهران یکی از مناطق مورد توجه برای سکونت در تهران است، به ویژه برای افرادی که به دنبال محیطی شهری مدرن و امکانات شهری مناسب هستند.

    قیمت خرید آپارتمان در افسریه تهران

    محله افسریه در شرق تهران واقع شده و مرزهای خود را به شکل زیر دارد: از غرب با بزرگراه بسیج، از جنوب با شهرک والفجر، از شمال با خیابان شهید رحیمی، از شرق با قصر فیروزه و کوه، و از جنوب شرقی با سه‌راه افسریه و مسعودیه محدود می‌شود.

    وضعیت بازار مسکن در محله افسریه بر اساس اظهارات واسطه‌گران ملکی رکودی دارد و تعداد معاملات به شدت کاهش یافته است. بیشتر معاملات مسکن در این منطقه مربوط به ملک‌هایی است که با قیمت‌های پایین‌تر از نرخ معمول منطقه به فروش می‌رسند و مالکان نیاز به نقدینگی دارند.

    برای معامله در وضعیت کنونی بازار مسکن افسریه، تهاتر یک گزینه مورد توجه است که بسیاری از مالکان از آن بهره می‌برند. میانگین قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در افسریه حدود 60 تا 65 میلیون تومان است و مسکن با قدمت بالاتر از 20 سال با میانگین قیمت حدود 35 تا 40 میلیون تومان به فروش می‌رسد.این قیمت ها تقریبا با قیمت برج های ساخته شده در شهرک خرازی در غرب تهران برابر و حتی بیشتر است .

    به عنوان مثال، آپارتمانی با مساحت 65 مترمربع و وضعیت نوساز با قیمت 4 میلیارد و 380 میلیون تومان و یک واحد 72 متری با 15 سال ساخت با قیمت 3 میلیارد و 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین، برای واحدهای با متراژ‌ها و شرایط مختلف، قیمت‌های متفاوتی تعیین شده است.

    این وضعیت بازار مسکن افسریه به انواع ویژگی‌ها و شرایط مختلف منازل در این منطقه بستگی دارد و برای علاقمندان به خرید یا فروش ملک در این منطقه می‌تواند گزینه‌های مختلفی ارائه دهد.

    متراژ (مترمربع) سن بنا (سال) قیمت کل (میلیارد تومان) قیمت هر متر مربع (میلیون تومان)
    72 15 3.7 51.39
    45 22 2.7 60
    117 6 7 59.83
    127 1 8.25 65
    65 نوساز 4.38
    102 نوساز 6.25
    74 11 2.79 37.7
    66 4 4.55 68.94
    145 2 9.2 63.45
    50 7 2.3 46
    50 8 2.8 56

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه