جستجو کردن

نوشته های اخیر

ساخت و ساز در مروارید شهر منطقه 22 تهران

  • در حال حاضر مروارید شهر تهران در منطقه 22 چیتگر ، آخرین محدوده قابل ساخت در تهران از سوی غرب میباشد زیرا این نقطه مرزی بین استان تهران و البرز است و دیگر از این سو به تهران اضافه نخواهد شد . شکل و شمایل این محدوده بصورت کارگاهی است و بیشتر پروژه ها در این محدوده در حال ساخت هستند و پروژه های ساخته شده و قابل سکونت چندان نیستند .

    توجه داشته باشید که اگر سری به این منطقه زده باشید متوجه خواهید شد که در بسیاری از نقاط این محدوده آسفالت کشی و شهرسازی صورت نگرفته است و حتی انشعابات در تمامی نقاط آن قرار ندارد بلکه بنا بر این است که هر برج یا شهرکی که در این محدوده آماده سکونت شد سریعا انشعابات و آسفالت کشی های آن انجام شود .

    ساخت و ساز در مروارید شهر منطقه 22 تهران
    ساخت و ساز در مروارید شهر منطقه 22 تهران

    پس در واقع پیشرفت و ابادانی این منطقه در ازای ساخته شدن و تکمیل پروژه های ساختمانی در این محدوده است که تعدادشان کم نیست . توجه داشته باشید که مروارید شهر به 2 بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود که بخش شمالی آن پروژه های در حال ساخت و آماده بیشتری نسبت به جنوب آن دارد .

    در قسمت جنوبی تعداد زیادی پروژه تعریف شده است که همگی در یک قطعه زمین مشاعی قرار گرفته اند اما از سوی دیگر زمین های آن محدوده در مرحله تغییر کاربری میباشند که پروسه ای زمان بر است و کماکان چند سال است در همین وضعیت باقی مانده اند .

    رونق ساخت و ساز در مروارید شهر

    در نهایت آنچه که پیداست شرایط ساخت و ساز در این منطقه به همراه تراکمی که شهرداری واگذار مینماید برای سازندگان میتواند جذاب باشد اما از سوی دیگر وضعیت معاملات در این منطقه هنوز به درجه ای نرسیده است که سازندگان زیادی ترغیب به حضور در اینجا شوند . در محدوده چیتگر شرایط به گونه ای دیگر است ، در حال حاضر رقابت برای ساخت و ساز لوکس با دید به دریاچه بین سازندگان در جریان است .

    از سوی دیگر برند سازان نیز به این منطقه وارد شده و مشغول به خرید زمین و شروع ساخت و ساز میباشند ، حتی برخی قصد ایجاد شهرک های لوکس مانند آنچه مانند شهرک آ اس پ ساخته شده است دارند به عنوان نمونه شهرک سبز پارادایس نمونه ای از این موارد است . در این حالت میتوان گفت که محدوده چیتگر از آن حالت ناشناخته در آمده و در حال حاضر تبدیل به بورس شده است . اگرچه هنوز جای کار زیاد دارد زیرا اینقدر فضای ساخت در این منطقه زیاد است که ساخت و ساز تا ده سال دیگر نیز تمام نمیشود .

    در مورد مروارید شهر هم به محض اینکه پروژه های آن شکل بگیرند و در کنار آن شهرسازی انجام شود قطعا یکی از مناطق پر رونق و آینده دار در تهران خواهد شد زیرا در نهایت همه مناطق تهران یک زمان به همین شکل بوده اند و سپس شکل گرفته اند .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه