جستجو کردن

نوشته های اخیر

رشد قیمت منطقه 22 چه زمانی سرعت می گیرد ؟

  • اگر در تهران زندگی میکنید و گذشته نه چندان دور آنرا در حد 20 سال پیش به یاد می آورید قطعا نام محله و منطقه های مختلفی به گوشتان خورده بوده که اصلا به سکونت در آنجا فکر نمیکردید و امروز خبر قیمت خانه های میلیاردی آنرا میشنوید و شگفت زده شده اید .

    در تهران همه مناطق نوساز این مسیر را رفته اند و در حال حاضر در محدوده جدیدی در منطقه 5 و کل منطقه 22 این وضعیت در حال تکرار شدن است . مناطقی که شاید در حال حاضر اگر بخواهید به سکونت در آن فکر کنید تصور میکنید که به دلیل قرار گرفتن در غربی ترین قسمت تهران به نقاط دیگر دور است ولیکن در آینده شاید سکونت و یا مالکیت یک واحد در این منطقه برایتان آرزو شود .

    رشد قیمت منطقه 22 چه زمانی سرعت می گیرد ؟
    رشد قیمت منطقه 22 چه زمانی سرعت می گیرد ؟

    در حال حاضر با توجه به وسعت ساخت و ساز منطقه 22 و تعداد زیاد واحد و پروژه های عرضه شده قیمت ها تعادل دارد زیرا عرضه بیش از تقاضاست ، اما در آینده نه چندان دور که فضای ساخت محدود شود و مردم برای سرمایه گذاری به سوی این منطقه روانه شوند ( بیش از الان ) قطعا شرایط تغییر خواهد کرد و قیمت ها افزایش شدیدی خواهد داشت .

    منطقه مروارید شهر در مرز بین استان تهران و البرز آخرین محدوده قابل ساخت این منطقه است که نسبت به پروژه های نزدیک دریاچه مانند اطلس تفاوت بسیاری از نظر قیمتی دارد و قیمت آن پایینتر است . اگر چه در محله های دیگری از این منطقه ویژگی های خاصی وجود دارد که باعث افزایش قیمت آن محدوده ها شده است مانند شمال اتوبان خرازی که در پایین کوهستان قرار گرفته است و دید به جنوب تهران دارد .

    سرعت رشد قیمت منطقه 22

    برای پاسخ به اینکه سرعت رشد قیمت منطقه 22 چه زمانی بیشتر میشود باید بدانید که هر چه تعداد ساخت و ساز بیشتر باشد ، تعداد سرمایه گذاران ، خریداران و فروشندگان بیشتر است و هر چه در یک منطقه بازار خرید و فروش برقرار باشد و به اصطلاح بازار داغ باشد ، قیمت ها رشد بیشتری دارند و تعداد معاملات بالاتر است .

    در حال حاضر یکی از عمده ترین مواردی که باعث شده قیمت در منطقه 22 به آرامی پیش برود پروژه های عرضه شده است . اگر سری به این منطقه بزنید تا هر کجا که سر بچرخانید پروژه در حال ساخت در مراحل مختلف از اسکلت گرفته تا نما و یا گودبرداری مشاهده میکنید که به همین علت است که قیمت ها در این محدوده متعادل است .

    در حال حاضر بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در این منطقه شرایط کنونی است که قیمت ها پایین است و نسبت به دیگر نقاط تهران قیمت های مناسبی دارد ، فراموش نکنید که این منطقه با شهرسازی مدرن و برج های بلند یکی از مدرن ترین مناطق شکل گرفته در کشور است که مشابه آن وجود ندارد و میتواند آنرا با شهرهای کشور های دیگر نیز مقایسه نمود .

    در صورتی که قصد ورود به حوزه سرمایه گذاری در املاک و آپارتمان مسکونی را دارید این محدوده میتواند یک گزینه مناسب و به قیمت برای سرمایه گذاری شما باشد .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه