جستجو کردن

نوشته های اخیر

اعتماد به پروژه های پیش فروش در منطقه 22

  • در حال حاضر منطقه 22 تهران بیشترین آمار ساخت و ساز و پروژه های در حال اجرا را دارد که دلیل آن وسعت فضای ساخت در این محدوده میباشد ، این محدوده با دارا بودن بیشترین فضای قابل ساخت و همچنین فضای سبز هم یک منطقه گردشگری و توریستی میباشد و هم یک منطقه برای ساخت و ساز در شهر تهران میباشد .

    شهرسازی مدرن به همراه مراکز خرید لوکس و نوساز به همراه امکانات تفریحی در این محدوده باعث شده است که بسیاری برای سرمایه گذاری به سوی این منطقه سرازیر شوند اما موضوعی که مطرح است این است که چگونه میتواند به پروژه های در حال ساخت در این منطقه اطمینان کرد .

    اعتماد به پروژه های پیش فروش در منطقه 22
    اعتماد به پروژه های پیش فروش در منطقه 22

    در واقع گزینه های زیادی برای سرمایه گذاری در این محدوده وجود دارد که هر یک شرایط متفاوتی دارند ، پروژه های شخصی ساز ، تعاونی ساز و شرکت های خصوصی در این منطقه در حال ساخت میباشند که هر یک شرایط اقساط و پرداخت و همچنین اعتباری متفاوت با یکدیگر دارند .

    اگر قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارید باید بدانید نزدیک به 100 پروژه فعال در این منطقه مشغول به کار هستند که هر کدام دارای شرایط ویژه ای هستند که در ادامه به آن میپردازیم .

    گزینه هایی که برای پیش خرید باید در نظر داشته باشید

    ماهیت زمین پروژه و سابقه تعاونی یکی از مواردی است که در اولویت است یعنی باید اول از همه بدانید که زمین پروژه در چه وضعیتی قرار دارد ، سازنده قصد خریداری دارد ، آنرا خریداری کرده و جواز ساخت دریافت نموده و یا در مرحله ساخت است .

    سابقه تعاونی در مرحله بعدی نشانگر توان پروژه است ، اینکه در گذشته چه پروژه هایی را اجرا و تحویل داده است و همچنین چه پروژه هایی در دست اجرا دارد و در مرحله بعدی باید تعهدات بررسی شود اینکه تعاونی یا سازنده ای که قرار است سرمایه تان را در اختیارش قرار دهید چه تعهدی به شما میدهد که پروژه را در زمان مشخص و با متریال و امکاناتی که ذکر کرده است تحویل میدهد ؟

    اگر پروژه از سوی تعاونی دولتی معرفی شده باشد معمولا زمان تحویل زمانبر است و اگر پروژه شخصی ساز باشد قطعا قیمت آن بالاتر و زمان تحویل سریعتری دارد و در نهایت اینکه شما کدامیک از پروژه ها را انتخاب نمایید بستگی به این موضوع دارد که سرمایه اولیه و توان پرداخت اقساط شما چقدر است .

    همچنین باید مشخص شود که آیا شما برای سرمایه گذاری وارد این حوزه شده اید یا قصد صاحبخانه شدن دارید . زیرا آنچه میخواهید انجام دهید از ابتدای کار متفاوت است ، شما ممکن است پروژه ای 5 ساله انتخاب نمایید که با مبلغ ناچیز وارد آن شوید و همگام با پیشرفت پروژه سرمایه شما نیز رشد نماید  به عنوان نمونه میتوانید زمان تحویل پروژه الوند را نسبت به زمان شروع پروژه بررسی و مقایسه نمایید .

    ممکن است شما قصدتان تحویل گرفتن و سکونت در  پروژه باشد و نیاز به این دارید که مبلغ اولیه بیشتری را وارد پروژه نمایید و پروژه را 1 یا 2 ساله تحویل بگیرید .

    در نهایت محله و منطقه ای که انتخاب مینمایید شرط است زیرا محله های متفاوتی در منطقه 22 وجود دارد که هر یک شرایط خاص خودش را دارد ، برخی مناطق لوکس ساز هستند و دارای امکانات ویژه ای هستند و برخی نیز در حال ساخت و آباد شدن هستند که باید آینده آنرا پیش بینی نمایید .

    جمع بندی

    در حال حاضر، منطقه 22 تهران به عنوان یکی از پرفعال‌ترین مناطق در زمینه ساخت و ساز و پروژه‌های در حال اجرا شناخته می‌شود. این فعالیت‌ها ناشی از وسعت فضای ساخت و داشتن فضای سبز در این منطقه است. منطقه به عنوان یک مقصد گردشگری و توریستی با شهرسازی مدرن و امکانات تفریحی شناخته می‌شود، که باعث جذب سرمایه‌گذاران شده است.

    بیش از ۱۰۰ پروژه در این منطقه در حال اجرا هستند، و برای سرمایه‌گذاران انتخاب گزینه مناسب برای پیش‌خرید نیازمند بررسی دقیق شرایط و معیارهای مختلف است. عوامل مهم شامل ماهیت زمین پروژه، سابقه تعاونی، نوع پروژه و زمان تحویل، هدف سرمایه‌گذار، و محله‌ای که در آن پروژه واقع شده است.

    با توجه به این نکات، این مقاله به تجربه و دقت سرمایه‌گذاران در انتخاب بهترین پروژه‌های ساختمانی در منطقه 22 کمک می‌کند.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه