جستجو کردن

نوشته های اخیر

گزینه های موجود در پیش‌ فروش آپارتمان های چیتگر

  • در حال حاضر چیتگر در منطقه 22 تهران دارای بیشترین پروژه های در حال ساخت میباشد و علت آن نیز وسعت آن از یک سو و مالکیت عمده زمین های آن توسط ارگانهای دولتی است که انبوه سازی اولیه را در این محدوده در اواخر دهه 80 شروع نمودند.

    اگر به دنبال خرید از پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر هستید این مطلب به ارائه توضیحات کامل در مورد کلیه پروژه های پیش فروش در چیتگر که شامل پروژه های شخصی، دولتی، تعاونی ساز که بصورت سهامی، قطعی و یا اقساطی پیش فروش میشوند را معرفی خواهیم نمود که شامل گزینه هایی در مراحل اولیه با پیش پرداخت کم و اقساط طولانی و همچنین مواردی که زمان تحویل آنها نزدیک است. پیش از ادامه مطلب آخرین شرایط پیش فروش پروژه ها در غرب تهران به تاریخ فروردین ماه سال 1403 به شرح زیر است و در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری می پردازیم.

    نام پروژه محدوده هزینه تاریخ پایان پروژه
    برج H ارتش 750 میلیون تومان (مبلغ اولیه) + اقساط 40 ماهه 1406
    پروژه مرجان 80 متر 2,000,000,000 تومان همراه با اقساط تا زمان تحویل 1404
    نیروی دریایی 105 متر 2,300,000,000 تومان همراه با اقساط تا زمان تحویل 1404
    برج های n شهرک چیتگر 35 تا 48 میلیون تومان هر متر، تسویه 1405
    برج D شهرک ارتش 35 تا 48 میلیون تومان هر متر، تسویه 1405
    پهنه F ارتش (ثبت نام) 29 میلیون تومان متری تسویه، تحویل 1408 1408
    پروژه رادین – شخصی ساز 48 میلیون متری، پیش 30 درصد، اقساط 2 ساله 1405
    برج برنامه بودجه مروارید شهر پیش 5 میلیارد ، 400 میلیون اقساط تحویل پایان سال، 129 متر 1403

    در صورتی که نیاز به کسب اخرین و بروزترین اطلاعات دارید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و یا در فرم انتهای صفحه شماره تلفن خود را قرار دهید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود. همچنین اگر با منطقه 22 چیتگر آشنایی ندارید میتوانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید که به صورت هوایی ضبط شده است و وسعت انبوه سازی را مشاهده فرمایید:

    پیش فروش آپارتمان در چیتگر

    اول از همه توجه داشته باشید که در هر بخش اگر نیاز به کسب جزئیات بیشتری داشتید میتوانید به لینک هایی که قرار داده ایم مراجعه فرمایید و جزئیات بیشتری بابت هر قسمت دریافت نمایید. سعی ما ایجاد یک مطلب جامع است.

    برای گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر باید اول از همه دسته بندی انجام دهیم، پروژه های دولتی در حال ساخت که همان تعاونی سازها می باشند، شرکت های خصوصی که اقدام به تاسیس تعاونی نموده و پروژه هایی را در قالب تعاونی میسازند و دسته بعدی مربوط به پیش فروش برج های شخصی ساز میباشد که حتما با آن آشنایی دارید.

    اول از همه باید در مورد پروژه های تعاونی ساز توضیح دهیم که این دسته از پروژه ها بصورت جمعی ساخته میشوند، یعنی عده ای مجمعی را تشکیل میدهند و کلیه هزینه های ساخت را از ابتدا که خرید زمین است تا انتها که تکمیل و تحویل است را پرداخت مینمایند و هر کدام بر اساس سهمی که در پروژه دارند از ماحصل کار متراژ مفید مسکونی دریافت می نمایند.

    این دسته از پروژه ها میتواند ریشه دولتی داشته باشد که دلیل شکل گیری آن این است که آن نهاد برای تامین مسکن کارکنان خود اقدام به واگذاری زمین در قالب تعاونی نموده و آنها نیز به منظور ساخت یا خودشان اقدام نموده اند و یا مشارکت با یک پیمانکار انجام داده اند. به همین دلیل است که پروژه های ارتش بیشترین انبوه سازی را در کنار پروژه های سپاه در چیتگر انجام داده و یا در حال ساخت دارند.

    پیش فروش آپارتمان در چیتگر
    پیش فروش آپارتمان در چیتگر

    یکی از قوانین ارتش این است که هر عضو باید پیش از بازنشستگی حداقل دارای 1 مسکن باشد و به همین دلیل است که این 2 ارگان در این منطقه در کنار دیگر تعاونی های دولتی در حال ساخت و ساز می باشند.

    دسته دیگر از این پروژه ها، شرکت هایی هستند که به منظور تامین سرمایه اقدام به تاسیس تعاونی نموده و از عموم برای سرمایه گذاری دعوت مینمایند. در این دسته باید بسیار مراقب باشید زیرا بسیاری از این تعاونی ها بدون پشتوانه و سابقه ساخت هستند که یکی از خطرات پیش خرید آپارتمان همین است که باید با اعتبار و پشتوانه باشد. در کنار این دسته از شرکت های تازه تاسیس، شرکت هایی با سابقه نیز وجود دارند که اقدام به ساخت و ساز نموده اند و ضریب اطمینان آنها بالاست.

    نوع مشارکت در تعاونی ساز ها بدین صورت است که یا متراژ مفید مسکونی از ابتدا مشخص میشود و بر اساس آن سهم بندی انجام شده و هر شخص مبلغ مشخصی بصورت علی الحساب پرداخت مینماید. برخی از پروژه ها سهام خود را کوچکتر می نمایند و به سهام 10،30،50 متری تقسیم می نمایند که بتوانند مشارکت را برای افرادی که دارای مبلغ کمی هستند امکان پذیر نمایند.

    در نهایت پرداخت اقساطی و مشارکت با هر میزان سرمایه یکی از مزایای پیش خرید آپارتمان است که در منطقه 22 تهران به دلیل زیاد بودن این پروژه ها، شرایط متنوعی فراهم است. همچنین در نظر داشته باشید که وجود تعاونی های دولتی قیمت را در منطقه در سطح نرمالی نگه داشته است و در حال حاضر قیمت ها نسبت به دیگر نقاط تهران بسیار مناسب است.

    پیش فروش پروژه های تعاونی ساز در چیتگر

    اول از همه باید در نظر داشته باشید که تعاونی واقعا باید ریشه گرفته از ارگان دولتی باشد و نباید تنها به گفته های فروشنده و تعاونی که وابسته و یا تشکیل شده از بازنشستگان یک سازمان است اکتفا نمایید زیرا این دسته از تعاونی ها همان هایی هستند که در بالا اشاره نمودیم.

    گزینه های بین پیش فروش پروژه های تعاونی ساز در چیتگر را ابتدا میتوانیم بر اساس دولتی بودن و یا شرکتی بودن معرفی نماییم. پروژه های دولتی را میتوان موارد زیر معرفی نمود.

    سازنده پروژه نام پروژه توضیحات
    بنیاد تعاون سپاه پروژه شمیم رحمت بصورت سهامی تحویل 1405
    بنیاد تعاون سپاه برج های خرازی تکمیل تا 1403 ، قیمت بصورت متری
    بنیاد تعاون سپاه پروژه لشگر 27 پروژه اول تحویل داده شده و پروژه جدید معرفی شده
    بنیاد تعاون سپاه پروژه میعاد شهید خلیلی در حال شروع و مراحل اولیه
    بنیاد تعاون ارتش برج N قیمت قطعی و تمام شده
    بنیاد تعاون ارتش برج D قیمت قطعی و تمام شده
    بنیاد تعاون ارتش سهام توانمندسازی سهامی و متراژ مشخص
    تعاونی مسکن خاتم الانبیا پروژه پدافند هوایی ارتش اقساطی در مرحله اسکلت
    بنیاد تعاون ناجا پروژه صدف ناجا اقساطی در مرحله دیوار چینی
    بنیاد تعاون ناجا پروژه نیرو زمینی اقساطی در مراحل پایانی
    تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش پروژه مرجان

    این دسته از تعاونی ها مربوط به ارگانهای نظامی می باشند در ادامه لیست، پروژه هایی که ارگانهای غیر نظامی در حال انجام دارند را معرفی خواهیم نمود.

    نام سازمان نام پروژه توضیحات
    تعاونی مسکن سازمان جنگلها پروژه شمشاد مشارکت را شرکت سابیر بین الملل، سهام قطعی
    سازمان نظام مهندسی پروژه کوثر نظام مهندسی مشارکت ابتدا با شهرداری و سپس سهم آن خریداری شده
    بانک ملی پروژه بانک ملی کوهک مشارکت با تعاونی خصوصی به عنوان پیمانکار
    سازمان دارایی پروژه دارایی بلوار گلها مشارکت با تعاونی خصوصی به عنوان پیمانکار
    امور مالیاتی کشور پروژه تریتیوم مشارکت با تعاونی خصوصی به عنوان پیمانکار

    تا این بخش از مطلب تنها پروژه هایی معرفی شده اند که ریشه دولتی داشته اند و اگر بخواهیم در ادامه پروژه های دیگر را معرفی نماییم وارد بخش جدیدی خواهیم شد که چالش های زیادی ممکن است در آن وجود داشته باشد.

    پیش فروش پروژه های تعاونی ساز در چیتگر
    پیش فروش پروژه های تعاونی ساز در چیتگر

    تعداد زیادی از پروژه های مروارید شهر به دلیل اینکه در بخش جنوبی آن هنوز در مرحله تغییر کاربری قرار دارد و تکلیف آن مشخص نشده است در مراحل اولیه قرار دارند. اما موضوع این است که تعاونی هایی که این پروژه ها را معرفی نموده اند عموما فاقد اعتبار و پشتوانه ساخت میباشند که عمده آنها که نزدیک به 30 پروژه هستند همگی در یک قطعه زمین 19500 متری بصورت مشاعی قرار گرفته اند که هنوز تعیین تکلیف نشده است.

    واقعیت این است که این زمین ها نیز مانند دیگر مناطق چیتگر تکلیفشان مشخص میشود و تغییر کاربری را دریافت میکنند اما مشکل اینجاست که واقعیت به خریدار گفته نمیشود و تا الان 3 سال است که زمان گودبرداری را 2 ماه دیگر اعلام می کنند و خریدار بعد از مدتها با دیدن اینکه پروژه تغییری نکرده است وضعیت را به کلاهبرداری در مروارید شهر تعبیر میکند در حالی که مشکل از اینجاست که واقعیت ها در مورد ماهیت این دسته از پروژه ها به وی اطلاع داده نشده است.

    بطور خلاصه در مورد این پروژه ها این موارد را باید در نظر داشته باشید:

    • اگر ادعایی برای دریافت جواز است، باید سند تفکیکی و خود جواز مشاهده شود
    • اگر پروژه کاربری مسکونی دارد باید سند زمین که تفکیک شده باشد و کاربری آن مسکونی نوشته شده باشد مشاهده شود.
    • قیمت ها در این دسته از پروژه ها علی الحساب است یعنی اگر در جدول اولیه مشاهده نمودید که قیمت یک آپارتمان 60 متری را تمام شده 1 میلیارد و 800 اعلام نموده است در حالیکه قیمت آپارتمان 60 متری در دریاچه چیتگر در حدود متری 70 الی 90 میلیون تومان است تصور نکنید که شانس شما زده و گنج پیدا نمودید بلکه این قیمت واقعی نیست و علی الحساب تخمین زده شده و افزایش میابد.
    • در این دسته از پروژه ها تعهدی وجود ندارد و یک برگه به عنوان سرمایه گذار به شما واگذار میشود که مثلا محضری میشود اما هیچ تفاوتی ندارد محضری نمودن یک برگه یا نکردن آن
    • ماهیت این تعاونی ها اینگونه است که شما پولتان را در اختیار عده ای از پیش تعیین شده قرار میدهید تا برایتان ساخت و ساز انجام دهند و هر چه بگویند و هزینه کنند شما پذیرفته اید!

    در نهایت برای یافتن اینکه انتخاب از میان گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر کدام پروژه چیتگر بهتر است باید بدانید که ماهیت پروژه ای که از آن خرید می نمایند و شرایطی که واردش می شوید چگونه است به همین دلیل است که در این مطلب بصورت جامع میخواهیم تمامی موارد را بررسی نماییم و در ادامه به جزئیات بیشتر میپردازیم.

    این گزینه ها را از پیش فروش آپارتمان در چیتگر خط بزنید!

    توجه داشته باشید پروژه هایی که ماهیت آنها بدین گونه است که یک زمین را معرفی نموده و در ادامه میخواهند شروع به تامین سرمایه کنند زمانی میتوانند قابل اعتماد باشند که سابقه ای برای آنها وجود داشته باشد.

    پیش فروش آپارتمان در چیتگر میتواند چنین باشد اما باید پشتوانه آن تعاونی نیز مشخص باشد زیرا پروژه های دولتی نیز به همین شکل انجام می شوند و در ابتدا پروژه تعریف شده و زمین آن مشخص میشود و سپس مراحل طی میشود اما موضوع این است که این پروژه ها با اعتبار تعاونی دولتی انجام میشود. قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه تغییر میابد و علت این است که در این دسته از پروژه ها اعتبار بالاست اما زمان پروژه ممکن است طولانی باشد.

    علت را هم در بالا اشاره نمودیم، این پروژه ها برای تامین مسکن کارکنان انجام میشود نه برای ساخت و ساز و کسب سود ولیکن در تعاونی های خصوصی این کار برای کسب سود انجام میشود پس اگر قرار است مثل هم رفتار نمایند در حالیکه پشتوانه و اعتباری ندارند باید از آنها دوری نمود و یا پشتوانه آنها را بررسی کرد.

    پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر روی خاک
    پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر روی خاک

    به عنوان مثال تعاونی که سابقه ساخت دارد پروژه جدیدی با عنوان ایران 2 معرفی نموده است که در مرحله اخذ جواز است و در حال حاضر چندین پروژه دیگر را در حال ساخت دارد که میتوان به پروژه زاگرس اشاره نمود، در نهایت این تعاونی وضعیت ساخت و ساز آن مشخص است و میتوان روی این موضوع حساب نمود که پروژه جدید آن نیز به همان شکل دیگر پروژه ها پیش می رود اما اگر قرار باشد پروژه های دیگری که معرفی نموده همگی در همان وضعیت بلاتکلیف قرار گرفته باشد پس فاقد سابقه ساخت است.

    متاسفانه این کار در پروژه های منطقه 22 انجام شده است بصورتی که یک تعاونی 4 پروژه تعریف نموده و همگی در همان وضعیت اولیه باقی مانده اند و باز هم پروژه های جدیدتر معرفی میکند و مشخص است که با دریافت پولی که از پروژه های قبلی گرفته است اقدام به معرفی پروژه های جدید نموده و به همین علت است که باید دید سابقه ساخت چگونه است. برای مثال در حال حاضر پروژه سپکو 4 امین پروژه خود را نیز معرفی نموده در حالیکه پروژه های دیگرش در مروارید شهر و پرند بلاتکلیف باقی مانده است.

    در نهایت پیشنهاد ما این است که اگر سرمایه اولیه کمی در اختیار دارید بر روی گزینه هایی سرمایه گذاری نمایید که در مراحل اولیه هستند اما نه در هر حالتی بلکه در نظر داشته باشید پروژه های دولتی که در مراحل اولیه تعریف میشوند را میتوانید با پرداخت مبلغ حق عضویت در تعاونی مسکن به فردی که عضو اولیه و اصلی است، یعنی عضو همان سازمان و ارگان بوده و در پروژه عضو شده است خریداری نمایید و جایگزین وی شوید و دقیقا با همان شرایطی که آن شخص داشته است در پروژه مشارکت نمایید.

    پروژه های پیش فروش در مراحل اولیه
    پروژه های پیش فروش در مراحل اولیه

    فقط باید در نظر داشته باشید که در برخی از پروژه هایی که دارای وام می باشند ممکن است این ویژگی به افراد غیر عضو منتقل نشود و باید قبل از خرید از آن پروژه ها بدانید که شرایط وام پروژه چیتگر چگونه است و آیا به شما تعلق میگیرد یا خیر، برخی از پروژه ها دارای وام هایی با بهره کم ( در حد 8 درصد ) با بازپرداخت طولانی مدت هستند که بعد از تحویل و تکمیل واحد بصورت بازپرداخت چند ساله شروع میشود و به افراد غیر دولتی نیز تعلق میگیرد و گزینه مناسبی برای انتخاب از میان پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر است.

    شخصی سازها در پیش فروش آپارتمان در چیتگر

    شخصی ساز ها نیز گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید میباشند اما توجه داشته باشید که شرایط پرداخت و عضویت در این پروژه ها با پروژه های تعاونی ساز کاملا متفاوت است. این دسته از پروژه ها 40 الی 60 درصد قیمت کل را به عنوان مبلغ اولیه دریافت می نمایند و مابقی را در طول مدت ساخت باید به آنها بصورت اقساطی پرداخت نمایید.

    ما در راهنمای خرید آپارتمان در چیتگر به این گزینه اشاره نمودیم و حتی گفته ایم که یکی از ایراداتی که به این دسته پروژه ها وارد است این میباشد که اگر سراغ برند سازان بروید ممکن است قیمتی که اعلام می نمایند بسیار بالاتر از قیمت منطقه باشد.

    در واقع باید بدانید که عمل پیش فروش برای سازنده زمانی انجام می شود که نیاز به تامین سرمایه داشته باشد و پیش خرید کننده نیز برای شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 در کنار پایین بودن قیمت اقدام به خرید می نماید. اما در این بین سازنده ها این روش را برای فروش اجرا مینمایند و در این کار نیز حساب و کتاب شان درست است.

    زیرا از قدیم گفته میشد که پیش فروش کننده همیشه ضرر میکند و پیش خرید کننده برنده معامله است اما سازندگان برند با پیش بینی قیمت ها با استفاده از اعتبار خود اقدام به فروش با قیمت بسیار بالاتر از سطح منطقه می نمایند. در حالیکه تفاوت قیمت پیش خرید آپارتمان باید چیزی در حدود 15 الی 25 درصد بر اساس پیشرفت پروژه و مرحله ای باشد که در آن قرار دارد این دسته از سازندگان قیمت را حتی 20 الی 30 درصد بالای قیمت تاپ منطقه میگذارند.

    شخصی سازها در پیش فروش آپارتمان در چیتگر
    شخصی سازها در پیش فروش آپارتمان در چیتگر

    حال اگر میتوانید پیش بینی کنید که وضعیت تورم در طی مدت زمان اجرای پروژه چگونه است و بیشتر از مبلغی میشود که قصد خریداری دارید می توانید بر اساس گزینه اعتبار روی آنها حساب کنید در غیر اینصورت بدانید که ممکن است سود نکنید و تنها پرداخت اقساطی باشد که جزو ویژگی این پروژه ها حساب شود.چند نمونه از پروژه های شخصی ساز را در زیر مشاهده می فرمایید:

    پروژه سازنده موقعیت قیمت پایه (میلیون تومان) شرایط پرداخت
    تندیس اقاقیا عباس گلوی بلوار کاج 130 40% پیش، مابقی در 2 سال اقساط
    تریتیوم VIP بخش خصوصی هوانیروز 85 30% پیش، مابقی اقساط
    رونیکا پالاس کوهک حاج رحیم قربانی جنب آزادگان 100 60% پیش، مابقی هنگام تحویل

    در حال حاضر قیمت آپارتمان در شهرک گلستان از بین متری 60 الی 100 میلیون تومان اعلام میشود که بر اساس سن بنا میباشد و البته در این بین پروژه های اطراف دریاچه در نظر گرفته نشده زیرا این قسمت به دلیل داشتن ویو و نزدیکی به دریاچه دارای قیمت های متفاوتی است که بر اساس طبقات و نوع دید می تواند قیمت ها بسیار بالاتر نیز برود.

    در حال حاضر قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر اگر نوساز باشند پایه قیمتی 100 الی 130 میلیون تومان دارند که با افزایش طبقات نیز قیمت بالاتر میرود. در این پروژه های تعاونی سازی نیز وجود دارند که دارای دید به دریاچه میباشند و قیمت آنها از متری 85 میلیون تومان شروع میشود.

    همه این شرایط در حالی است که قیمت زمین 300 متری در شهرک گلستان در حدود 54 میلیارد تومان است و تراکم 60 درصد در 3 طبقه بیشتر جواز داده نمیشود. در واقع می توانید ببینید که در حال حاضر قیمت ها بر اساس دیگر مناطق بسیار پایین است و علت آن نیز نوساز و در حال ساخت بودن منطقه در کنار تعاونی های دولتی هستند که قیمت منطقه را پایین نگه داشته اند.

    همچنین اگر بخواهید محدوده قبل از مروارید شهر را که شهرک الهیه غرب است را در نظر بگیرید بدانید که در این شهرک 580 قطعه زمین بصورت ویلایی وجود دارد که قابلیت ساخت با همان شرایط شهرک گلستان را دارید که میتواند 3 طبقه با تراکم 60 درصد در آن ساخته شود که قیمت زمین آن در حدود 31 میلیارد تومان برای زمین 360 متری است و قیمت آپارتمان ساخته شده متری 90 الی 100 میلیون تومان است.

    پروژهای های شخصی ساز در پیش فروش آپارتمان
    پروژهای های شخصی ساز در پیش فروش آپارتمان

    با بررسی این موارد متوجه خواهید شد که نسبت قیمت آپارتمان های ساخته شده با زمین در حال حاضر به گونه ای است که شرایط ساخت و ساز فراهم است و قیمت ها کماکان پایینتر از چیزی است که باید باشد. اگر شما یک آپارتمان در منطقه 22 را با یک آپارتمان هم قیمت در محله ای دیگر مقایسه نمایید متوجه خواهید شد که چیتگر یکی بهترین محله های تهران برای خرید خانه است که جای رشد زیادی دارد و وجود شرایط متنوع برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر نیز میتواند برای خرید با قیمت و شرایط مطلوب تر گزینه های زیادی را فراهم نماید.

    برای به ثمر رسیده سرمایه گذاری تان لازم نیست زمان طولانی را مد نظر داشته باشید بلکه با آباد شدن منطقه قیمت ها رشد چشمگیری پیدا خواهد کرد به عنوان نمونه در بالا قیمت ها در محله های مختلف را اشاره نمودیم، در حالیکه مروارید شهر یک منطقه جدید است و تنها ساخت و ساز در محدوده مروارید شهر شمالی انجام شده است اما قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر در حال حاضر تفاوتی در حد 10 الی 25 درصد با برج های اطراف دریاچه دارد و این خاصیت یک محدوده جدید است که برج ها و یا آپارتمانهای جدید در آن ساخته و تحویل داده میشوند.

    این در حالی است که منطقه چیتگر شمالی که برخلاف نام آن در قسمت جنوبی پارک جنگی چیتگر قرار گرفته است به دلیل بافت قدیمی و شهرسازی قدیمی قیمت هایش نسبت به محدوده چیتگر روز به روز عقب تر می افتد و یکی از مشکلات چیتگر شمالی همین موضوع است که بافت آن فرسوده است و نه برای مردم به عنوان یک محدوده جدید شناخته میشود و نه برای سازنده ها جذابیت دارد وگرنه تمامی محله های اطراف چیتگر در حال آباد شدن و ساخت و ساز هستند و البته ممکن است وضعیت چیتگر شمالی نیز تا چند سال آینده تغییر کند.

    انتخاب میان گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر

    در نهایت اینکه شما کدام گزینه را انتخاب مینمایید بسته به توقع شما از سرمایه گذاری در منطقه 22 دارد. پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر بسیار زیادند و در حال حاضر بیش از 200 پروژه تخمین زده میشوند اما انتخاب از میان آنها نیازمند این است که سرمایه اولیه، توان پرداخت اقساط و همچنین مدت زمانی که میخواهید برای تحویل پروژه در انتظار باشید بررسی شود.

    در نظر داشته باشید که ارزانترین آپارتمان در چیتگر در حال حاضر شاید هم قیمت یک آپارتمان چند ساله در مناطق جنوبی تهران است و این موضوع در حال حاضر یک فرصت شناخته میشود برای افرادی که اهمیت آباد شدن یک منطقه و آینده آن را درک مینمایند.

    اگر سرمایه اولیه شما کم است، پیشنهاد میکنیم که پروژه های جدید بتاجا و یا پروژه های دیگر ارگانهای دولتی که در مراحل اولیه هستند را بررسی نمایید تا در همان مراحل اولیه در آنها سرمایه گذاری نمایید و تصور نکنید که اگر پول شما به خرید یک سهام 50 متری و یا یک سهم 20 متری میرسد بهتر است گزینه های روی خاک از تعاونی های بی نام و نشان را انتخاب نمایید تا متراژ بیشتری دریافت نمایید.

    بلکه ممکن است انتخاب از میان این 2 گزینه بسیار تفاوت داشته باشد و ممکن است پروژه های روی خاک بر خلاف تصور شما نتیجه دهند. همچنین در نظر داشته باشید این دسته از پروژه ها با هر تغییری رشد قیمت پیدا میکنند و این تغییرات تنها مربوط به پیشرفت و زمان پروژه است زیرا تنها ایرادی که میتوان به پروژه های دولتی گرفت همین است در نتیجه پیشنهاد میکنیم که آخرین اخبار پروژه های ارتش در چیتگر را همیشه رصد نموده و منتظر فرصت هایی که برای سرمایه گذاری ایجاد میشود بمانید.

    انتخاب میان گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر 
    انتخاب میان گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر

    همچنین در نظر داشته باشید که در این دسته از پروژه ها اعضای بد حساب، دارای بدهی و یا وام تسویه نشده نیز ممکن است وجود داشته باشد که در رتبه بندی تاثیر بگذارد. رتبه بندی در تعاونی های دولتی واقعی است و ابزاری برای سو استفاده در پروژه های تعاونی ساز خصوصی است.

    بصورتی که بر اساس ماهیت پروژه های تعاونی همه با هم برابرند و زمانی که زمان انتخاب واحد فرا میرسد باید بر اساس خوش حسابی اعضا اولویت بندی شوند و انتخاب واحد نمایند اما در تعاونی های خصوصی هم امتیاز بر اساس رتبه بندی بالاتر فروخته میشود و هم هنگام انتخاب واحد ضریب طبقات و مرغوبیت واحد دریافت میشد.

    پس بدانید که در امتیاز های دولتی رتبه اهمیت زیادی دارد و نیاز است که قبل از خرید استعلام تعاونی مسکن را انجام دهید و از وضعیت آن با خبر شوید.

    در مورد پروژه های شخصی ساز نیز اشاره نمودیم که باید توجه داشته باشید که قیمت را گرانتر نخرید و حتما لازم نیست که از برند سازانی که کارشان پیش فروش آپارتمان در چیتگر است خرید نمایید بلکه میتوانید پروژه هایی را انتخاب نمایید که دولتی بوده و در مراحل ساخت قرار دارند و قیمت شان نیز مناسب است. در حال حاضر برج های پدافند ارتش در مرحله اسکلت قرار گرفته است و برای ورود برای یک واحد 60 متری میتوان با 750 میلیون تومان وارد پروژه شد و اقساط 40 ماهه پرداخت نمود.

    همچنین اگر قصد پرداخت اقساط را نداشته باشید برج های N و برج های D چیتگر گزینه مناسبی برای خرید با قیمت قطعی است که در حال حاضر قیمت آنها نسبت به شهرک های اطراف چیتگر در حدود 50 درصد پایینتر است که بر اساس مدت زمان تحویل قیمت گذاری میشود.

    در نهایت توجه داشته باشید که لیست کامل پروژه های این منطقه را میتوانید در قسمت منوی بالای سایت و لیست پروژه ها مشاهده فرمایید و جزئیات هر کدام را بررسی نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    جمع بندی

    تمامی سعی ما در این مطلب این بود که بصورت جامع بتوانیم گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر را بررسی و معرفی نماییم. همانطور که مشاهده نمودیم بخش های زیادی در این بحث وجود دارد که هر کدام مطلبی جداگانه است که به آن اشاره شده تا در نهایت بتواند در تصمیم گیری شما در خرید پروژه های چیتگر کمک نماید.

    توجه داشته باشید که تهران برج به عنوان یک سامانه فروش قسطی مسکن در تهران عمل مینماید و به صورت جامع کلیه اطلاعات در مورد پیش فروش آپارتمان در چیتگر را جمع آوری کرده است و شما میتوانید با استفاده از مطالب وب سایت و یا تماس با کارشناسان فروش بر اساس نیاز و شرایط شما که شامل میزان سرمایه اولیه، توان پرداخت اقساط و مدت زمانی است که مد نظر دارید تا پروژه را تحویل بگیرید اطلاعات مشاوره مختص خودتان دریافت نمایید.

    پیش فروش چیتگر
    پیش فروش چیتگر

    همچنین در نظر داشته باشید که شرایط امروز چیتگر دائمی نیز و با اینکه سرعت ساخت و ساز در این منطقه بسیار بالاست اما در نهایت تجربه نشان داده است که مناطق جدید در یک بازه 10 ساله کاملا تغییر قیمت میدهند و همانطور که میدانید وسعت چیتگر به حدی است که این زمان طولانی تر باشد اما محله هایی که ساخت در آنجا زیاد میشود قیمتشان به سرعت تغییر میکند و بالا میرود.

    در حال حاضر پهنه بی ارتش که شامل چندین پهنه میباشد نیز در همین حالت قرار دارد و پروژه های در حال ساخت آن تا 2 الی 5 سال آینده تحویل داده میشود ( جدا از معرفی پروژه های جدید ) به همین علت است که زمان تحویل پهنه بی چیتگر رشد قیمت بسیاری را شاهد خواهد بود که این یک نمونه مثال است فرصت هایی است که در منطقه 22 تهران چیتگر وجود دارد که بتوانید از بین گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر هوشمندانه خرید انجام دهید.

    همچنین بدانید که وجود پروژه های تعاونی ساز دولتی است که قیمت ها را در حالت تعادل نگه داشته است و این دسته از پروژه ها نیز ممکن است تعدادشان کمتر و کمتر شود زیرا زمین هایی بسیاری را تا کنون ساخته اند و تا کنون نزدیک به 15 سال است که در حال ساخت و ساز در این منطقه می باشند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پیش فروش آپارتمان در چیتگر، پروژه های در حال انجام بصورت قطعی، تعاونی ساز و شخصی ساز و یا سهامی میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه