جستجو کردن

نوشته های اخیر

خرید آپارتمان در تهران با وام

  • خرید آپارتمان با وام

    خرید یک خانه مسکونی با قیمت مناسب، آرزویی که در دل تمام مستأجران و زوج‌های جوانی که قصد ازدواج دارند وجود دارد. اگرچه دولت های مختلف طی این سال ها سعی کرده اند با در نظر گرفتن انواع تسهیلات خرید مسکن گامی موثر در خانه دار شدن مستأجرین و نسل جوان بردارند، با این حال مسائلی مثل تورم و حباب‌های ایجاد شده در بخش مسکن و گرانی‌های پی در پی مانع از تحقق این اهداف شده است. با این حال هنوز هم فرصت برای خانه دار وجود دارد. در این یادداشت به نکات مهم در موضوع خرید آپارتمان در تهران با وام می‌پردازیم.

    خرید آپارتمان با وام در تهران
    خرید آپارتمان با وام در تهران

    خرید آپارتمان در تهران

    برای بسیاری از افراد خرید خانه در تهران بیشتر به یک رویا شباهت دارد اما باید بدانید هنوز هم شرایط برای خانه دار شدن همه اقشار وجود دارد. در حال حاضر اعطای وام خرید مسکن برای زوج های جوان یا خانه اولی ها یکی از تسهیلاتی است که دولت برای خانه دار شدن نسل جوان در نظر گرفته است. در دولت روحانی برای تأمین مسکن، سیاست های مسکن حمایتی و مشارکتی، تأمین مالی با استفاده از توان بخش خصوصی و سپرده گذاری در صندوق‌های ساختمان تا حدی اجرایی شد. انواع مختلف وام های مرتبط با خرید مسکن یا تعمیرات آن نیز در مناطق مختلف اعم از خانه های نوساز یا در منطقه بافت فرسوده وجود دارد که می‌توان در زمان خرید ملک مسکونی از آنها استفاده کرد.

    در حال حاضر وام مسکن اولی‌ها در تهران برای هر نفر معادل 120 میلیون تومان است به این ترتیب یک زوج جوان می توانند مبلغ 240 میلیون تومان وام دریافت کنند که از این مبلغ 100 میلیون تومان وام تسهیلات مسکن و 20 میلیون تومان وام جعاله برای هر نفر است که در مجموع باید مبلغ 23 میلیون تومان نیز بابت خرید اوراق سهام و جعاله به بانک پرداخته شود. بازپرداخت این وام به صورت اقساطی با سود 17.5 درصد و طی 12 سال است. مبلغ سود وام مسکن برای خرید خانه در بافت فرسوده 16 درصد است و دارای بازپرداخت 15 ساله است.

    وام مسکن
    وام مسکن

    وام مسکن در تهران به دو صورت قابل پرداخت است که در یکی از  حالات وام گیرنده باید مبلغی را به عنوان سپرده در بانک قرار دهد و وام را دریافت کند، در صورت دوم نیز وام گیرنده با خرید اوراق سهام با مبلغ مشخص شده اقدام به دریافت وام می کند.البته ناگفته پیدا است که این مبلغ در مقایسه با قیمت خانه و آپارتمان در تهران به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز جوانان برای خرید مسکن نخواهد بود. پس چاره چیست؟

    پیش خرید آپارتمان در تهران با وام مسکن

    بهترین راه برای خانه دار شدن شما با وام مسکن پیش خرید خانه یا آپارتمان در تهران است. بهتر است که به دنبال خرید خانه در مناطق توسعه یافته یا در حال رشد باشید که طی چند سال ارزش افزوده به همراه داشته باشد. خرید مسکن در بافت فرسوده سود زیادی را برای شما به همراه نخواهد داشت. شاید فکر کنید که چنین شرایطی امکان ندارد اما جالب است بدانید که در تهران و در یکی از بهترین مناطق آن با مناظر دیدنی و امکانات فوق‌العاده می توانید آپارتمان نوساز با قیمت عالی پیش خرید کنید. بد نیست بدانید بزرگترین شهرک مسکونی در تهران با نام پروژه خرازی در این منطقه واقع شده است

    پیش خرید آپارتمان در چیتگر

    در حال حاضر پروژه‌های در حال ساخت در منطقه چیتگر ( منطقه 22 تهران) بهترین فرصت برای خانه دار شدن کسانی است که می‌خواهند از تسهیلات مسکن به خوبی استفاده کنند. این خرید مزایای بسیاری را به همراه دارد که از آن جمله می‌توان به امکان استفاده از تسهیلات مسکن برای پیش خرید کردن آپارتمان‌های این منطقه استفاده کرد. پروژه نارنج 8 یکی از پروژه های دولتی همراه با تسهیلات است

    نکته مهم بعدی که باید به آن اشاره کنیم این است که با توجه به ساخت و ساز پروژه‌های منطقه چیتگر توسط شرکت های تعاونی می توانید باقی مانده مبلغ خانه های پیش خرید شده را نیز به صورت اقساطی پرداخت کنید.

    خرید آپارتمان با وام
    خرید آپارتمان با وام

    یکی دیگر از مزایای خرید یا پیش خرید آپارتمان در منطقه چیتگر آن است که در این منطقه بسیاری از پروژه‌ها دولتی هستند به این معنا که ارگان های مختلف دولتی این پروژه ها را برای کارمندان خود توسط تعاونی های دولتی احداث کرده اند. بنابراین این خانه ها دارای وام های بسیار مناسبی است که از سود کم و شرایط بازپرداخت عالی برخوردار است. بنابراین خریدار می تواند به راحتی از این وام ها استفاده کرده و خانه مورد نظر خود را خریداری یا پیش خرید کند. این وام ها مخصوص کارمندان دولتی است که برای خرید مسکن در این منطقه ارائه می‌شود و شما نمی‌توانید چنین وام‌های مناسبی را در هیچ یک از بانک‌ها پیدا کنید.

    پس می‌توان گفت که خرید مسکن در پروژه های منطقه چیتگر بهترین و آسان‌ترین راه برای خانه‌دار شدن نسل جوان، مستأجرین و زوج های جوانی است که قصد استفاده از وام مسکن اولی‌ها یا وام‌های مناسب برای خرید مسکن در تهران  را دارند.

    مزایای پیش خرید مسکن در منطقه چیتگر

    در منطقه چیتگر پروژه های بسیاری در حال احداث است ضمن این که بسیاری از پروژه ها نیز به اتمام رسیده است و یا با سرعت بسیار در حال بهره برداری است مانند پروژه مروارید 3 . این منطقه از زیرساخت های بسیار مناسبی برخوردار است، ضمن این که امکاناتی مثل حمل و نقل عمومی، مترو، شرایط آب و هوایی مناسب، تسهیلات رفاهی و … نیز برای شهروندان مهیا است.

    خانه‌های این منطقه در متراژهای مختلف و متناسب با هر بودجه ای در حال ساخت است که پیش خرید کردن این خانه‌ها با توجه به شرایط اقساطی بودن و امکان استفاده از وام و … میتواند بهترین راه برای خانه دار شدن در تهران باشد. شما می توانید با هر مبلغی که در اختیار دارید با استفاده از تسهیلات ویژه در این منطقه اقدام به پیش خرید واحدهای آپارتمانی نمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه