جستجو کردن

نوشته های اخیر

تبدیل ملک یا سرمایه در شرایط فعلی به صلاح است ؟

  • در حال حاضر وضعیتی که در آن قرار داریم حاکی از آشفتگی بازار و بلا تکلیفی آینده اقتصادی آن است که باعث ایجاد موج هیجانی به منظور هجوم مردم به سرمایه گذاری دارایی های خود و تبدیل پول نقد شده است . البته به عقیده ما  کماکان بخش عمده ای از مردم نظاره گر بوده و سوار بر این موج نشده اند و تجربه نشان داده هرگاه جهش قیمت ها اتفاق می افتد در گام های اول تغییر قیمت ها برای عده ای باور پذیر نیست و یا به بیانی دیگر مطمئن از حرکت آن نمیشوند و زمانی موج به راه می افتد که قیمت ها از حدی که باید ، فراتر بروند و آن موقع است که موج واقعی راه می افتد . آنچه تهران برج در طی سالیان سعی بر آن داشته آگاهی شما برای سرمایه گذاری ایمن است و در شرایط کنونی و یا احتمالی آتی هیجان بازار ممکن است افکار شما را چنان آشفته کند که دچار اشتباهاتی شوید و سرمایه خود را به خطر بی اندازید در این مطلب با عنوان تبدیل ملک یا سرمایه در شرایط فعلی به صلاح است ؟ به بیان اشتباهات و خطای احتمالی میپردازیم با ما همراه باشید .

    تبدیل ملک یا سرمایه خود در شرایط فعلی
    تبدیل ملک یا سرمایه در شرایط فعلی به صلاح است ؟

    ارزش گذاری کاذب

    اینکه دوست ، فامیل ، همسایه یا همکار شما اقدام به تبدیل سرمایه خود کرده است و این را نیز به شما پیشنهاد داده دلیل بر آن نمیشود که آن سرمایه گذاری صحیح است و اگر ازدحام مردم را نیز در آن مورد برای سرمایه گذاری مشاهده کردید تصور بر اینکه شما عقب خواهید افتاد نداشته باشید و حفظ خونسردی در این مواقع بزرگترین امتیازی است که میتوانید داشته باشید زیرا زمانیکه شما سرمایه خود را در خطر میبینید ممکن است از بسیاری از خطوط قرمز و منطقی ذهنتان عبور نمایید و اشتباهاتی را مرتکب شوید .

    متاسفانه در این مواقع بازار بی ارزش هاست و آنچه در شرایط عادی بی ارزش بوده به علت هجوم مردم با ارزش میشود و قیمتی کاذب پیدا میکند و حتی شرایط بهتری برای عرضه پیدا میکند . به عنوان مثال در اطراف تهران زمین های گرمابسرد و آبسرد در دماوند که بنر های شهرداری از در و دیوار شهر آویزان است و هشدار ساخت غیر مجاز = تخریب را میدهد و هر هفته اخباری برای تخریب واحدهای غیر مجاز شنیده میشود باز هم مردم اقدام به سرمایه گذاری و خرید در این مناطق مینمایند و البته ایراد کار اینجاست که بازارشان نیز داغ میشود و اگر شما تا 1 سال قبل با خیال راحت میتوانستید اقدام به تحقیق در مورد زمین های آنجا داشته باشید و با خیال راحت تصمیم بگیرید ، افزایش قیمت روزانه ، ازدحام مردم برای خرید و داغ بودن بازار باعث میشود بی خیال تصمیم گیری درست شوید و با مشاهده دیگران اقدام به خرید کنید .

    آنچه میشونید با واقعیت متفاوت است

    واقعیت این است که فروشنده آنچه را که میخواهد به شما میگوید و آنچه که نباید بدانید را به شما نمیگوید مگر آنکه کالایی که قصد خرید آنرا دارید سالم باشد و موردی در آن نباشد در آنصورت میتوان هم از مزیت آن گفت و هم از مشکلاتش در غیر اینصورت اگر وارد محدوده ای میشوید که میدانید مشکلاتی در آنجا وجود دارد خودتان را گول نزنید ، به هر حال اگر در همان مناطقی که در بالا نام بردیم به چند جا مراجعه کنید به شما چیزهایی را خواهند گفت که جمع بندی آنها نشان از وضعیت احتمالی عاقبت سرمایه گذاری شما دارد اما برخی موارد مشاهده شده مراجعه کنندگان به تهران برج برای خرید پروژه ای از ما مشاوره میگیرند و ما نیز تمامی واقعیت ها و مستندات را به آنها ارائه میدهیم در نهایت کار خودشان را میکنند و در آن پروژه سرمایه گذاری مینمایند و چند ماه بعد تماس میگیرند و میگویند سرمایه گذاری اشتباهی کردیم ولیکن حالا چه کنیم ؟! این موارد بسیار برای ما اتفاق افتاده و به همین دلیل است که میگوییم خودتان را گول نزنید .

    اگر افکار و ترس بر شما غالب شده ممکن است آنچه که باید بشنوید را نادیده بگیرید و شاید هم علتش این باشد که غیر از آنچه دوست یا همسایه شما بهتان پیشنهاد داده گزینه دیگری را سراغ ندارید در نتیجه ترجیح میدهید آنرا انجام دهید تا بطور کلی هیچ کاری انجام ندهید و این شروع مشکلات شماست !

    تبدیل ملک یا سرمایه در شرایط فعلی
    تبدیل ملک یا سرمایه در شرایط فعلی

    حد تعادل را حفظ نمایید

    نه اقدام ضربتی درست است نه اقدامی که با تاخیر بسیار انجام شود . در نهایت در تمامی دنیا مشکلات اقتصادی در بازه های متفاوت ایجاد میشود و همیشه عده ای از این وضعیت آسیب میبینند ، عده ای ثابت میمانند و عده ای استفاده مینمایند . در این شرایط دولت هایی که دچار تنش اقتصادی میشوند وظیفه حفظ سرمایه شما را ندارند و آنکسی که باید فکری کند خود شما هستید و در واقع این روال دنیاست ولیکن ممکن است در نقطه ای این تنش ها بیشتر و در نقطه ای کمتر یا بدون تنش باشد اما واقعیت این است که به هر حال زندگی بر اساس یک خط صاف جلو نخواهد رفت و شما باید انعطاف پذیر باشید .

    در نهایت با حفظ تعادل و خونسردی میتوانید بهترین راه برای حفظ سرمایه و دارایی هایتان انجام دهید و از موقعیتی که در آن قرار دارید سود ببرید . اما این نکته مهم است که هیجان عمل نکنید و نگاهتان به دیگران نباشد بلکه اگر دوست یا فامیلی پیشنهادی به شما داد به دور از تعصب ، اعتماد ، هیجان اقدام به بررسی آن در کنار دیگر گزینه های پیش رویتان کنید و بنا بر آنچه نتیجه گیری کرده اید اقدام به سرمایه گذاری نمایید .

    اگر نیاز به کسب اطلاعات بابت سرمایه گذاری در حوزه ملک و مسکن دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    2 نظر در “تبدیل ملک یا سرمایه در شرایط فعلی به صلاح است ؟”

    1. سلام من در پروژه افق می خواستم آپارتمان خودم را با واحدهایی از شرکت فرتاک تهاتر کنم نظر شما چیست و در ابتدا ۸۵درصد پول را پردوخت می کنم و شامل افزایش قیمت سالانه نمیشم آیا این تصور من درست است یا آنها یکطرفه افزایش قیمت را به من تحمیل می کنند.آیا در قرارداد محضری می توانم بگویم قید کنند که آپارتمان افزایش قیمت نداشته باشد و طبقه خانه من هم در مبایع نامه مشخص باشد.

      1. سلام وقت بخیر ، اول اینکه شما میخواهید آپارتمان آماده دهید و قیمت اگر قطعی است زمانی میتوان قرارداد ثبت شده در دفتر اسناد بصورت پیش فروش قطعی ( با کد مخصوص پیش فروش ) ثبت کرد که 30 درصد پروژه پیشرفت داشته باشد و طبقه جهت ، واحد ، متراژ مشخص باشد در حالیکه تعاونی این پروژه نقش دلال را دارد و در قرارداد خودش را واسطه نامیده و نه تنها کلیه مسئولیت ها و تعهدها رو از خودش سلب کرده بلکه حق اعتراض و پیگیری را نیز از سمت خریدار سلب نموده ، شما حاضرید واحد آماده و سند دار خود را به یک تعاونی بدون سابقه که نقش واسطه دارد بدهید ؟ بهتر است برای دریافت جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید تا شرایط رو بررسی نماییم .

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه