جستجو کردن

نوشته های اخیر

برج مهستان کوهک واقع در چیتگر منطقه 22 تهران

  • برج مهستان کوهک واقع در بلوار علوم و فنون چیتگر منطقه 22 تهران در قالب 3 برج 18 طبقه ( مسکونی ) با سازه فلزی که هر بلوک شامل 120 واحد مسکونی میباشد در سال 1395 شروع و در سال 1398 تحویل داده شده است. کارفرمای این پروژه تعاونی صدا و سیما (شبکه قرآن) میباشد. توجه داشته باشید که یک برج دیگر با نام مهستان در شهرک غرب وجود دارد که تنها با یکدیگر تشابه اسمی دارند.

    برج مهستان چیتگر
    برج مهستان چیتگر

    در هر طبقه از بلوک های برج مهستان کوهک ر طبقات یکم تا سیزدهم 7 واحد مسکونی و از طبقه چهاردهم به بالا هر طبقه 4 واحد مسکونی با تیپ های متراژی 114، 106، 98، 117، 103، 127، 165 و کف سرامیک قرار گرفته شده است که تا متراژ 145 متر واحدهای 2 خوابه و از این متراژ به بالا واحدها 3 خواب می باشند. این مجتمع دارای 1000 متر فضای تجاری نیز میباشد.

    قیمت برج مهستان کوهک

    در بهمن ماه سال 1402 طبق آخرین بروزرسانی قیمت یک واحد 138 متری 2 خواب در طبقه 9 ام به ازای هر متر مربع 70 میلیون تومان اعلام شده است.توجه داشته باشید واحدهای برج مهستان کوهک دارای دید به جنگل یا دریاچه نمیباشند و تنها دید وسیع و بدون مزاحم به به شهر دارند که البته ممکن است بر اساس ساخت و ساز اطراف آن در آینده این دید دچار تغییراتی شود همچنین برای یک واحد 165 متری در طبقات بالایی این برج که 3 خواب میباشند آخرین قیمت اعلام شده به ازای هر متر مربع 85 میلیون تومان میباشد.

    قیمت برج مهستان چیتگر
    قیمت برج مهستان چیتگر

    توجه داشته باشید که برخی از واحدهای این مجموعه می تواند دارای وام باشد که از مبلغ کل کسر شده و به خریدار جدید انتقال میابد که سود آن 14 درصد میباشد. برای کسب آخرین و بروزترین اطلاعات قیمتی برج مهستان کوهک میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    رهن و اجاره برج مهستان کوهک

    آخرین نرخ اعلام شده توسط مالکین برای رهن و اجاره برج مهستان کوهک بدین شرح می باشد:

    متراژ تعداد اتاق طبقه ودیعه اجارهٔ ماهانه
    ۱۱۰ ۲ ۲۲ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۴۰ ۲ ۵ ۸۰۰ میلیون تومان ۱۲ میلیون تومان

    اگر قصد رهن و اجاره و یا خرید آپارتمان در کوهک را دارید، این برج به نسبت دیگر برج های کوهک دارای قیمت مناسبی برای رهن و اجاره و خرید است.

    موقعیت مجتمع مهستان در کوهک

    مجتمع مهستان کوهک در محدوده بلوار علوم و فنون واقع در جنوب اتوبان همدانی و در نزدیکی مجتمع امام رضا میباشد و از نظر دسترسی میتوان به مرکز خرید طوبی، مترو چیتگر اشاره نمود که البته این دسترسی ها در فاصله نزدیک از پروژه قرار گرفته اند و دسترسی های دورتر این پروژه را میتوان  پارک جنگلی چیتگر، مرکز تفریحی اوپارک، دریاچه شهدای خلیج فارس، مجتمع تجاری تفریحی بام لند، آبشار تهران و مجتمع تفریحی تجاری ایران مال در نظر گرفت.

    مجتمع مهستان کوهک
    مجتمع مهستان کوهک

    امکانات برج مهستان را نیز میتوان پارکینگ انباری، آسانسور باربری با ظرفیت بالا، آنتن مرکزی، لابی (متراژ 250 متر به ازای هر بلوک)، سالن اجتماعات دیگر امکانات استاندارد اعلام نمود. این مجموعه فاقد مشاعات آبی میباشد. همچنین سیستم سرمایش و گرمایش واحدهای این مجموعه اسپلیت میباشد. از نظر موقعیت میتوان برج های مشابه مانند برج عرفان ASP را نیز بررسی نمایید.

    نقل و انتقال برج مهستان

    وضعیت پایان کار این پروژه کماکان در دست اقدام میباشد و واحدهای مجموعه فاقد سند تک برگ می باشند و معامله بین خریدار و فروشنده می بایست در دفتر تعاونی ثبت شود. پیشنهاد میشود که خریدار آخرین وضعیت پایان کار برج مهستان را بصورت مستقل از شهرداری استعلام نماید و یا میتوانید برای اطلاع از آخرین قیمت واحدهایی که در این مجموعه به فروش گذاشته شده اند و آخرین تغییرات مربوط به پایان کار و سند مجموعه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه